۱۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۹:۱۶

فرماندار چهارباغ:

برنامه‌ریزی مدون برای توسعه متوازن از سوی اعضای شوراها دنبال شود

برنامه‌ریزی مدون برای توسعه متوازن از سوی اعضای شوراها دنبال شود

چهارباغ - فرماندار چهارباغ گفت: برنامه‌ریزی مدون برای توسعه و پیشرفت متوازن و پیگیری رفع مشکلات از مهمترین نکاتی و موضوعاتی است که باید سوی اعضای جدید شورا پیگیری و دنبال شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اعضای شورای اسلامی بخش رامجین و امرایی بخشدار این بخش بعد از ظهر شنبه با قدرت‌الله شمیرانی فرماندار چهارباغ در محل فرمانداری دیدار و گفتگو کردند.

قدرت الله شمیرانی با تبریک به منتخبین مردم در شورای بخش رامجین، اظهار کرد: شما راه جدیدی را آغاز کرده‌اید که نیازمند تلاش مضاعف است، بنابراین اولین اصلی را که همه اعضا شورا باید به آن توجه کنند و سرلوحه کارشان قرار دهند انسجام، وحدت، همگرایی و هم‌پوشانی است که لازمه کار شوراست.

فرماندار چهارباغ با اشاره به جایگاه بسیار مهم و تأثیرگذار شورای اسلامی بخش رامجین در خدمت رسانی به مردم و کسب رضایت مردم تصریح کرد: تعامل، همکاری، توجه به قانون و برنامه‌ریزی صحیح مدیریت مهمترین عوامل دستیابی به رضایت مردم، خدمت رسانی و رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان است.

وی خاطرنشان کرد: پرداختن به مسائل و معضلات مهم و دوری جستن از مسائل حاشیه‌ای، برنامه‌ریزی مدون برای توسعه و پیشرفت متوازن و پیگیری رفع مشکلات از مهمترین نکاتی و موضوعاتی است که باید سوی اعضای جدید شورا پیگیری و دنبال شود.

در این نشست فرماندار مسائل و موارد مختلفی از جمله موضوع تخصیص اعتبار ویژه برای بهسازی جاده سهیلیه، بهره‌مندی از ظرفیت خیرین سلامت و ورزش، استفاده از سازمان‌های مردم نهاد، تلاش برای ارتقا امنیت در بخش رامجین، لزوم پیوست فرهنگی در اجرای پروژه‌ها و برنامه‌ها مورد تأکید قرار دادند.

کد خبر 5296885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha