۱۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۳۴

از ابتدای شیوع کرونا؛

بیش از ۳۰۰ هزار بسته معیشتی در خراسان شمالی توزیع شده است

بیش از ۳۰۰ هزار بسته معیشتی در خراسان شمالی توزیع شده است

بجنورد- معاون توسعه مدیریت استاندار خراسان شمالی با اشاره به حضور گسترده مردم استان در رزمایش مواسات، گفت: تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بیگ زاده ظهر یک شنبه در جلسه طرح شمیم حسینی که به صورت ویدئو کنفرانس با سازمان اوقاف برگزار شد، اظهار کرد: در صورت اتمام طرح جامع امامزاده سید عباس، این پروژه به عنوان یک قطب فرهنگی و تأثیرگذار در حوزه گردشگری و اقتصادی معرفی خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت استاندار خراسان شمالی اجرای طرح مواسات را نشانه عظمت و بزرگی مردم استان دانست و گفت: از زمان اجرای طرح مواسات تا کنون بیش از ۲ میلیون وعده غذای گرم با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد ریال و بیش از ۳۰۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شده است.

وی افزود: مردم خراسان شمالی از هنگام شیوع کرونا و تأثیر سو آن در اقتصاد و معیشت جامعه با حضور گسترده خود در طرح مواسات و همدلی، کمک‌های زیادی به نیازمندان اهدا کردند.

بیگ‌زاده در خصوص برگزاری مراسم اربعین نیز گفت: رایزنی‌هایی با کشور عراق در حال انجام است که در صورت موافقت، کسانی که دوز دوم واکسن را نیز دریافت کرده‌اند با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در این راهپیمایی با شکوه شرکت می‌کنند.

کد خبر 5297574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha