۱۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۵۶

استاندار کرمانشاه:

برای بازگشایی مدارس کرمانشاه تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم

برای بازگشایی مدارس کرمانشاه تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اشاره به احتمال آموزش تلفیقی(حضوری مجازی) در کرمانشاه،گفت: برای بازگشایی مدارس کرمانشاه تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان کرمانشاه اظهار کرد: سال گذشته تجربه اولین سال تحصیلی تمام مجازی را داشتیم که زحمت معلمان در این شیوه آموزشی از افت تحصیلی دانش آموزان جلوگیری کرد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه نمی‌توان به اجبار در این شرایط دانش آموزان را به مدارس کشاند، گفت: همه ما به مانند خانواده دانش آموزان در قبال سلامت دانش آموزان مسئولیم و باید این اطمینان را به خانواده‌ها بدهیم که در آموزش حضوری مشکلی از نظر بهداشتی برای فرزندانش رخ نخواهد داد.

وی با اشاره به وضعیت کرونایی استان کرمانشاه و پیش بینی عبور از موج پنج کرونا در استان کرمانشاه، افزود: از آنجا که آمار بستری‌های روزانه کرونایی در کرمانشاه تقریباً ثابت شده، احتمال آن زیاد است که در هفته آینده از پیک پنجم این بیماری در استان کرمانشاه عبور کنیم.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در خصوص بازگشایی مدارس و شیوه تدریس تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم که بعد از جمع بندی نهایی نظر نهایی به استان‌ها اعلام می‌شود؛ اما با توجه به وضعیت کرونایی در کشور به احتمال زیاد شیوه تدریس تلفیقی (حضوری-مجازی) ابلاغ شود که بر اساس شرایط استانی برای آن دستورالعمل تعیین خواهد شد.

وی با اشاره به آمار مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در خصوص ۲۷ هزار دانش آموز کرمانشاهی که تبلت برای استفاده از آموزش مجازی ندارند، گفت: برای حل این مشکل باید در استان به کمک چاره‌ای اندیشیده شود و بیش از این منتظر مرکز نباشیم.

بازوند ادامه داد: اگر آنالیز دقیق‌تر و جزیی‌تری از این ۲۷ هزار دانش‌آموز داشته باشیم با کمک کمیته امداد، ستاد اجرایی، بنیاد مستضعفان و بهزیستی می‌توانیم برای حدود ۱۵ هزار دانش‌آموز تبلت را تهیه کرده و در اختیار آنها قرار دهیم.

کد خبر 5297655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha