۱۴ شهریور ۱۴۰۰، ۲۱:۵۵

نجابت خبر داد:

موافقت کمیسیون شوراهای مجلس با تفحص از نهاد ریاست‌جمهوری یازدهم

موافقت کمیسیون شوراهای مجلس با تفحص از نهاد ریاست‌جمهوری یازدهم

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی از موافقت این کمیسیون با تحقیق و تفحص از نهاد ریاست‌جمهوری در دوره قبل خبر داد.

روح‌الله نجابت سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرنگار مهر با اشاره به جزئیاتی از جلسه امروز این کمیسیون، اظهار کرد: دستور جلسه از این قرار بود، نخست بررسی طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات و انتخابات شوراها که مورد بحث و بررسی قرار گرفت و کارشناس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، وزارت کشور و دستگاه‌های ذی‌ربط در جلسه بودند که مطالب و نکاتی بیان و مقرر شد که با توجه به گستردگی کار، جلسه مستقلی را به صورت پیوسته از صبح تا بعد از ظهر کمیسیون در آینده نزدیک برگزار کند و نکات و مطالب به شکل دقیقی بررسی شود و بعد از جمع‌بندی به صحن مجلس مجدداً ارجاع داده شود.

وی افزود: دستور دوم کمیسیون هم بررسی تحقیق و تفحص از نهاد ریاست‌جمهوری دوره قبل بود که پس از صحبت موافقان و مخالفان به رأی گذاشته شد و به تصویب رسید.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان شهرداری‌ها و دهیاری مطرح و پس از استماع نظرات موافقان و مخالفان رأی‌گیری درباره آن به جلسه آتی موکول شد.

کد خبر 5297831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha