۱۵ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۴۲

ذوب آهن به دیدار فولاد می‌رود / اولین اردو در تهران

ذوب آهن به دیدار فولاد می‌رود / اولین اردو در تهران

اصفهان- مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب آهن گفت: اولین اردوی تیم فوتبال ذوب آهن برای لیگ بیست و یکم در تهران برگزار خواهد شد.

محمد مهدی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص تمرینات پیش فصل تیم فوتبال ذوب آهن اظهار داشت: اولین اردوی آمادگی پیش فصل تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه ذوب آهن اصفهان هفته آینده در تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: این اردو که به منظور بالا بردن سطح فنی و انجام تمرینات تکنیکی و تاکتیکی، بدنسازی و تیم ورک پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برپا خواهد شد با نظر مهدی تارتار سرمربی سبزپوشان و با حضور کلیه کادر فنی و بازیکنان به مدت یک هفته به طول خواهد انجامید.

مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب آهن ادامه داد: در طول این اردو تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با دو تیم لیگ برتری پیکان تهران و فولاد خوزستان دیدار تدارکاتی برگزار خواهد نمود تا گاندوها محک جدی تری جهت آمادگی هرچه بیشتر برای حضور در لیگ برتر فوتبال بخورند

دیدار مدیر عامل باشگاه و کنسول روسیه در اصفهان

وی با اشاره به دیدار مسئولین باشگاه ذوب آهن با کنسول روسیه تصریح کرد: پیش از ظهر امروز مجتبی فریدونی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان با حضور در کنسولگری فدراسیون روسیه در اصفهان با سرکنسول روسیه دیدار و گفت‌وگو نمودند.

رمضانی اضافه کرد: در این دیدار طرفین پیرامون تعاملات هر چه بهتر آتی بحث و گفت‌وگو نمودند شایان ذکر است که پیروز میرحیدری وکیل باشگاه ذوب آهن نیز در این دیدار در کنار مدیر عامل باشگاه ذوب آهن حضور داشتند.

کد خبر 5298354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha