معرفی اعضای کمیسیون برنامه وبودجه برای عضویت درکمیسیون طرح صیانت

معرفی اعضای کمیسیون برنامه وبودجه برای عضویت درکمیسیون طرح صیانت

کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، دو نفر از اعضای خود را برای عضویت در کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، الیاس نادران و مهرداد گودرزوند چگینی را برای عضویت در کمیسیون مشترک طرح حمایت از کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی انتخاب کردند.

براین اساس تاکنون ۶ کمیسیون از ۹ کمیسیون مدنظر، اعضای خود را برای عضویت در کمیسیون مشترک طرح حمایت از کاربران فضای مجازی به هیأت رئیسه مجلس اعلام کرده اند.

پیش از این نیز از کمیسیون اصل ۹۰ نصرالله پژمانفر، رضا تقی پور، لطف الله سیاهکلی، علی جدی و مصطفی طاهری از کمیسیون صنایع و معادن، احمد امیرآبادی فراهانی و محمد باقری بنابی از کمیسیون اقتصادی، غلامرضا منتظری، بیژن نوباوه‌وطن، حسین میرزایی و سیدعلی یزدی‌خواه از کمیسیون فرهنگی و احمدحسین فلاحی و مهرداد ویس کرمی از کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای عضویت در کمیسیون مشترک طرح حمایت از کاربران فضای مجازی انتخاب شدند.

بنابراین تاکنون ۱۵ نفر از نمایندگان مجلس به عضویت این کمیسیون مشترک درآمده اند و گفته می‌شود در روزهای آینده نمایندگان ۳ کمیسیون باقی مانده نیز معرفی خواهند شد.

کمیسیون مشترک طرح حمایت از کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی قرار است با عضویت حدود ۲۳ نفر در قالب اصل ۸۵ قانون اساسی تشکیل و به بررسی جزئیات این طرح برای تصویب نهایی بپردازد.

کد خبر 5298436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha