۱۶ شهریور ۱۴۰۰، ۸:۲۱

جزیده در گفتگو با مهر:

به تیم ملی والیبال در قهرمانی آسیا خوشبین هستم/ باید تمرکز کنیم

به تیم ملی والیبال در قهرمانی آسیا خوشبین هستم/ باید تمرکز کنیم

مربی تیم ملی والیبال با اشاره به در پیش بودن رقابتهای قهرمانی آسیا و حضور تیم ملی ایران با ترکیب جدید در این مسابقات گفت: به تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا خوشبین هستم.

عظیم جزیده در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شرایط و وضعیت تیم ملی والیبال پیش‌از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: حدود ۲۰ روز تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذشته‌ایم و با آرامش خاطر تمرینات را پیگیری کردیم. در ابتدا شرایط سخت بود چرا که بازیکنان المپیکی از نظر روانی افت کرده بودند اما به‌مرور به آن‌ها انرژی دادیم و سرمربی تیم‌ملی انرژی خوبی را در ذهن بازیکنان تزریق کرد.

مربی تیم‌ملی والیبال ادامه داد: انرژی مضاعف به تیم ملی تزریق کردیم که این التیام‌بخش بود. صحبت‌هایی درباره گذشته انجام ندادیم چراکه هدفمان پیشرفت و حرکت رو به جلو بود. برخی از بازیکنان که شاکله اصلی تیم‌ملی بوده‌اند در مسابقات قهرمانی آسیا حضور ندارند و این کار را سخت می‌کرد اما بسیار سریع توانستیم با شرایط آپدیت شویم تا بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم و جایگاهی که در خور شأن والیبال ایران است را بدست آوریم.

جزیده که در کادر فنی ولادیمیر آلکنو در بازی‌های المپیک نیز حضور داشت در ادامه تصریح کرد: سیستم تمرینی تغییر کرد و منظم‌تر و در تایم زمانی بیشتری تمرینات را پیگیری کردیم. احساس بسیار خوبی دارم و مطمئن هستم در قهرمانی آسیا اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد. نباید به گذشته فکر کرد هر چه اتفاق افتاد مربوط به گذشته می‌شود باید از آن درس بگیریم تا در آینده رو به جلو حرکت کنیم. باید تفکر ذهنی‌مان را بهبود بخشیم و به اهداف بزرگ فکر کنیم. به‌هرحال در ورزش برد و باخت وجود دارد که بخشی از این باخت بر گردن بازیکنان بود و بخشی بر گردن کادر فنی، مهم این است که از آن‌ها درس بگیریم و در آینده حرکت رو به جلو داشته‌باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که تفاوت در کادر فنی گذشته و حال حاضر تیم‌ملی والیبال در کجاست گفت: ایده من خوب فکر کردن است. نمی‌خواهم در حال حاضر راجع‌ به گذشته صحبت کنم اما اگر تجزیه‌ و تحلیل و جلسه آسیب‌شناسی به‌طور رسمی برگزار شود حتما درباره مسابقات VNL و المپیک توکیو صحبت خواهم کرد. به‌هرحال من نیز بخشی از کادر فنی تیم ملی والیبال بودم اما درحال‌حاضر می‌خواهم خوش‌بین باشم.

مربی تیم ملی تاکید کرد: در آسیا کار سختی داریم و باید تمام تمرکز خود را بر مسابقات آسیایی بگذاریم. پس‌از پایان رقابت‌های قهرمانی آسیا اگر جلسه‌ای برای آسیب‌شناسی برگزار شد حتما در آن صحبت خواهم کرد و چه بهتر که در این جلسات از افرادی استفاده شود که در کار حضور داشتند. قبول دارم که برخی از کارشناسان صحبت‌هایی را انجام می‌دهند اما آن‌ها براساس شنیده‌ها و نیز نتایجی که بدست آمد صحبت می‌کنند.

جزیده در پایان تاکید کرد: باید تمام تمرکز خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا بگذاریم، انرژی مثبت بفرستیم تا نتایج خوبی بدست آوریم و والیبال بار دیگر جایگاهش را در بین مردم به دست آورد. نمی‌توانیم نتیجه قهرمانی آسیا را پیش‌بینی کنیم چراکه ورزش غیرقابل‌پیش‌بینی است اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد، فعل خواستن را صرف کرده‌ایم.

کد خبر 5298451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسین IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
      0 0
      در چندسال اخیر میلاد عبادی پور به عنوان بازیکن ثابت در زمین قرار داشته و البته بازیکن بدی هم نیست ولی گاها روزش نیست و در پوئن های حساس باعث باخت تیم ملی شده است اگر مربیان توانایی تعویض (اجازه) هربازیکنی را در زمین داشته باشند تیم موفق خواهد شد در غیر اینصورت مشکل هنوز باقی است