۱۵ شهریور ۱۴۰۰، ۲۱:۴۴

حجت‌الاسلام دهدار:

خبرنگاران می‌توانند روح مثبت‌اندیشی به جامعه القا کنند

خبرنگاران می‌توانند روح مثبت‌اندیشی به جامعه القا کنند

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش گفت: خبرنگاران با نوع بیان و چینش مطالب می‌توانند روح مثبت‌اندیشی و نشاط را به جامعه القا کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد دهدار، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش در حاشیه نشست تخصصی مسئولان فرهنگی و روابط عمومی این ستاد با اصحاب رسانه که در سالن مشکات اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش برگزار شد، با اشاره به اهمیت حوزه خبر و اطلاع‌رسانی و حرفه خبرنگاری از نگاه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و اشاره معظم‌له به اینکه "بدون خبرنگار لحظه‌ها ماندگار نمی‌شود"، گفت: خبرنگاری یکی از ده شغل پرخطر در دنیا محسوب می‌شود که همواره توأم با استرس، سختی و ناملایمات کاری است.

وی هچنین تصریح کرد: خبرنگاران با نوع بیان و چینش مطالب، هم می‌توانند مثبت‌اندیشی و نشاط را به جامعه القا نمایند و مردم را امیدوار سازند و هم خدای ناخواسته با سهل‌انگاری و ندانم کاری، بذر ناامیدی و بدبینی را در بین مردم بیافشانند و روح کسالت و بی‌اعتمادی را حاکم نمایند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش در ادامه با اشاره به مسئولیت‌های خطیر و وظایف اصحاب رسانه، گفت: صداقت، اتقان در کار، ایجاد تفاهم و همدلی بین مردم و مسئولین و یا سازمان‌های هم عرض، انعکاس واقعیت‌ها همراه با ظرافت، لطافت و اثربخشی، توجه به حیثیت و آبروی افراد و توجه به جنبه‌های حق‌الناسی موضوعات، از جمله مهمترین وظایف خبرنگاران رسانه‌های جمعی است.

حجت‌الاسلام دهدار در پایان از همکاری بسیار خوب و صمیمانه تمامی خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌های جمعی با ستاد ارتش تقدیر و تشکر و اظهار امیدواری کرد که سطوح مختلف همکاری‌های اثربخش و هم‌افزای رسانه‌ها با روابط عمومی این ستاد روز به روز تقویت و گسترش یابد.

کد خبر 5298680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha