۱۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۳۵

شمس احسان مطرح کرد؛

در خطر افتادن امنیت شهروندان منطقه ۲۰ به دلیل آسیب های اجتماعی

در خطر افتادن امنیت شهروندان منطقه ۲۰ به دلیل آسیب های اجتماعی

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: سلامت و امنیت شهروندان منطقه ۲۰ به دلیل آسیب های اجتماعی، حضور معتادان، عبور کابل های فشار قوی و غیره به خطر افتاده است.

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا شمس احسان در واکنش به گزارش شهردار منطقه ۲۰ شهر تهران گفت: منطقه ۲۰ علیرغم فرهنگ غنی و مقبره بی بی شهر بانو متأسفانه آنطور که شایسته فرهنگ آن است به افکار عمومی معرفی نشده است.

وی افزود: در حال حاضر یکی از منابعی که در اقتصاد شهر مؤثر است، حوزه گردشگری است که در این راستا طرح مرمت چشمه علی در حال اجرا است اما برای بهره وری از این طرح اقدامات تکمیلی نیاز است که در کمیسیون فرهنگی پیگیری خواهد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران عنوان کرد: سلامت جسمانی ساکنین محله جوانمرد قصاب به دلیل عبور کابل‌های فشار قوی در خطر قرار گرفته و فرسودگی این محله و فقر خدمات اجتماعی در این منطقه و حضور معتادین در معابر موجب کاهش امنیت شده است.

شمس احسان ادامه داد: سوال بنده این است که شهردار منطقه ۲۰ به غیر از بازدیدهای رسانه‌ای طی ۴ سال گذشته چه گامی جهت رفع نقص‌ها برداشته است. به علاوه چرایی حذف مراکز بهاران و گرم خانه‌ها در این منطقه آن هم با این سطح از آسیب‌های اجتماعی جای پرسش است.

وی تاکید کرد: یکی از اولویت‌های این منطقه طرح ترمیم اطراف حرم حضرت عبدالعظیم و محله نفرآباد است که به نتیجه مطلوب نرسیده است. سوال بنده این است که با توجه به پیش بینی تراکم ساختمانی دو الی سه طبقه‌ای در این منطقه، ساز و کاری برای تهاتر در نظر گرفته شده است یا خیر.

کد خبر 5298982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha