۱۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۳۶

نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس:

تنزل جایگاه دانشگاه فرهنگیان سمنان قابل قبول نیست

تنزل جایگاه دانشگاه فرهنگیان سمنان قابل قبول نیست

سمنان- نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: تنزل جایگاه دانشگاه فرهنگیان سمنان قابل قبول نبوده و به دنبال تغییر در شرایط کنونی هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس گلرو ظهر چهارشنبه در جریان بازدید از دانشگاه فرهنگیان سمنان و در جمع خبرنگاران با گلایه از تنزل جایگاه دانشگاه فرهنگیان سمنان طی سال‌های اخیر، بیان کرد: باید شرایط برای ارتقای این دانشگاه مهیا شود.

وی با بیان اینکه این دانشگاه پیش‌تر با مشکلاتی در حوزه تعداد رشته‌ها و جذب دانشجو روبرو بود و با پیگیری‌های صورت گرفته بخشی از این مشکلات رفع شد، افزود: بخش دیگری از این مشکلات به ویژه در حوزه ساختمان مناسب برای دانشگاه، همچنان نیازمند پیگیری است.

عضو خانه ملت با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان می‌تواند ظرفیت خوبی برای ارتقای علمی سمنان و تربیت نیروهای متخصص باشد که باید از آن به خوبی استفاده کرد، گفت: کاستی‌های موجود در پردیس‌های خواهران و برادران دانشگاه فرهنگیان مورد بررسی و پیگیری قرار دارد.

به گزارش مهر، در سال‌های اخیر حواشی پیرامون دانشگاه فرهنگیان سمنان مطرح شد که همواره مورد انتقاد مسئولان استان سمنان قرار داشت به نظر می‌رسد این مشکلات در حال حل شدن هستند.

کد خبر 5300088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha