۱۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۰۶

در جستجوی ۶ اسیر فلسطینی فراری؛

نظامیان صهیونیست به کرانه باختری یورش بردند/ بازداشت ۶ فلسطینی

نظامیان صهیونیست به کرانه باختری یورش بردند/ بازداشت ۶ فلسطینی

نظامیان رژیم صهیونیستی در جستجوی ۶ اسیر فلسطینی فراری از زندان «جلبوع» به کرانه باختری یورش بردند و ۶ شهروند فلسطینی را بازداشت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، علیرغم گذشت چند روز از فرار ۶ اسیر فلسطینی از زندان «جلبوع» رژیم صهیونیستی، نظامیان این رژیم هنوز موفق به یافتن اسرای فراری نشده اند.

بر اساس این گزارش، از همین روی صهیونیست‌ها بامداد امروز در اقدامی وحشیانه به نقاط مختلف کرانه باختری یورش بردند. رسانه‌های عرب زبان اعلام کردند که صهیونیست‌ها در جریان این حمله ۶ شهروند فلسطینی را بازداشت کردند.

روز گذشته روزنامه لبنان الأخبار اعلام کرد که گروه‌های مقاومت فلسطین پیام شدید اللحنی را برای رژیم صهیونیستی ارسال کرده‌اند. گروه‌های مقاومت از طریق مصر این پیام را به رژیم صهیونیستی رسانده‌اند.

گروه‌های مقاومت فلسطین در پیام شدید اللحن خود نسبت به هرگونه تعرض به ۶ اسیر فراری از زندان جلبوع یا ترور آن‌ها و اعمال فشار بر خانواده‌هایشان هشدار داده و گفته‌اند در چنین شرایطی، اوضاع احتمالاً به سمت درگیری نظامی کشیده خواهد شد.

گفتنی است، فرار اسرای فلسطینی واکنش‌های مختلفی به دنبال داشته است. در همین ارتباط، جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که عملیات فرار اسرا از زندان، یک عملیات قهرمانانه است که به مثابه ضربه‌ای بزرگ به نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی و سیلی محکمی به ارتش و ساختار سیاسی رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

این جنبش اعلام کرد که همزمان شدن این عملیات قهرمانانه با ضربه محکمی که دشمن صهیونیستی در مرز غزه دریافت کرد، شکست و ناتوانی این رژیم را بیش از پیش نشان می‌دهد.

کد خبر 5300667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha