۱۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۳۲

مدیرکل کمیته امداد خوزستان:

بیش از ۶ هزار حامی اکرام ایتام در خوزستان جذب شد

بیش از ۶ هزار حامی اکرام ایتام در خوزستان جذب شد

اهواز- مدیرکل کمیته امداد خوزستان با اشاره به کسب رتبه نخست بسیجیان خوزستانی در حمایت از ایتام گفت: با مشارکت بسیج سازندگی و مستضعفان سپاه استان امسال بیش از ۶ هزار حامی اکرام ایتام جذب شد.

جمال شیبه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امسال در اجرای پویش ایران مهربان طرح سرپرستی از ایتام شاهد همکاری ستودنی جامعه بسیجی استان بودیم که با تلاش‌های صورت گرفته بیش از ۶ هزار حامی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنان جذب و استان خوزستان در طرح ایران مهربان رتبه نخست مشارکت بسیجیان را در کشور به دست آورد.

وی بابیان اینکه اجرای طرح ایران مهربان با هدف سرپرستی کودکان یتیم و نیازمند با همکاری حوزه بسیج استان در حال اجراست، اضافه کرد: برنامه هدف‌گذاری شده در مشارکت بسیج سپاه در طرح ایران مهربان، جذب چند برابری حامی است که اکنون بخشی از این برنامه محقق شد.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان از اقدامات شایسته بسیج سپاه استان در اجرای پویش ایران مهربان طرح حامی یابی اکرام ایتام تقدیر و تأکید کرد: در ثبت‌نام حامیان سپاه و بسیج، استان خوزستان پیشرو در تعامل با سپاهیان و بسیجیان است که ازاین‌رو همکاری‌های کمیته امداد و سپاه بسیج خوزستان در سطح استان گسترش می‌یابد.

وی با اشاره به همکاری‌های انجام شده در خصوص اجرای پویش مردمی ایران مهربان به‌منظور جذب حامیان جدید برای فرزندان ایتام و محسنان تحت حمایت این نهاد افزود: اجرای پویش ایران مهربان با هدف جذب حامیان جدید برای حمایت مادی و معنوی از فرزندان ایتام و محسنان تحت حمایت با همکاری کمیته امداد و بسیج سازندگی سپاه استان سرعت می‌گیرد تا هیچ یتیمی در سطح خوزستان بی حامی باقی نماند.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان با اشاره به حمایت بسیج سپاه در محرومیت‌زدایی و کمک به رفع مشکلات اقتصادی معیشتی نیازمندان یادآور شد: تاکنون بسیج خوزستان در ساخت مسکن، کمک‌هزینه ازدواج تهیه جهیزیه – اشتغال و همچنین اجرای طرح مواسات و ایران همدل و تهیه بسته‌های معیشتی همکاری شایانی داشته و یاری گر کمیته امداد بوده است.

کد خبر 5300678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha