۱۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۰۵

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

بین وعده‌های ما در حادثه سیل و اقدامات عملیاتی فاصله افتاده است

بین وعده‌های ما در حادثه سیل و اقدامات عملیاتی فاصله افتاده است

قزوین_ فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: در زمان بحران، ما به‌عنوان مسئول به مردم وعده‌هایی داده‌ایم اما بین اقدام و عمل ما و انتظار مردم فاصله افتاده است.

به گزارش خبرنگار مهر سردار رستمعلی رفیعی آتانی در نشست ستاد استانی پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران که پیش از ظهر پنج‌شنبه در سالن جلسات ساختمان شهید پرویز سپاه صاحب‌الامر (عج) استان برگزار شد اظهار کرد: مسئلهٔ اقدامات و سیلاب در مناطقی از استان به‌صراحت مطرح شده و چیزی بر مردم پوشیده نیست.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اذعان کرد: اولین و دومین اقدام ما حضور در میدان، شناسایی و اشرافیت به منطقه بود که اقدامات تعجیلی در این خصوص انجام شد اما اقدام سوم که همان مسئله رسیدگی و عملیاتی کردن درخواست‌های مردم بود به‌طور کامل انجام نشد و مقداری فاصله بین گام دوم و سوم افتاد و مردم همچنان منتظر ما اقدامات ما هستند.

وی افزود: در زمان بحران، ما به‌عنوان مسئول به مردم وعده‌هایی داده‌ایم اما بین اقدام و عمل ما و انتظار مردم فاصله افتاده است چنانچه فصل سرما درراه است و بنا به شرایط وعده‌های ما محقق نشده است که برای این امر باید طی یک‌زمان معین اقدامات لازم را انجام دهیم.

این مسئول ابراز کرد: شهید سردار سلیمانی ویژگی مدیران را در سه محور تعریف کرده‌اند که مدیر باید شجاع، قادر به اقدامات شجاعانه باشد و در نهایت قابلیت مدیریت بحران داشته باشد.

وی گفت: ما باید دشمن را بشناسیم و از اقدامات آن مطلع باشیم زیرا دشمن این‌گونه است که زمانی که ما فعالیت خود را به‌خوبی انجام می‌دهیم تلاش می‌کنند اقدامات ما را کمرنگ جلوه دهند و زمانی که ما نتوانیم فعالیت خود را به‌خوبی انجام ندهیم دشمن تلاش می‌کند دل مردم را خالی کنند.

سردار رفیعی آتانی تصریح کرد: ما نباید نگران حواشی باشیم. اگر ما فعالیت خود را به‌خوبی انجام دهیم عمل و اقدام درست ما برای عموم قابل‌رؤیت می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: ما در بحث سیل مورد آزمایش قرار گرفتیم و دومین بحث آزمایش ما در جابه‌جایی دولت بود که ما در این آزمایش‌ها لازم است از آبرو و اعتبار خود برای انجام وظایف خود استفاده کنیم.

کد خبر 5300821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha