۱۹ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۴۰

امام جمعه دماوند:

سفرهای استانی رییس جمهور امید و اعتماد را در کشور افزایش داده است

سفرهای استانی رییس جمهور امید و اعتماد را در کشور افزایش داده است

دماوند- امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه خدمت به مناطق محروم باید در اولویت باشد تا عدالت اجتماعی محقق شود گفت: سفرهای استانی رییس جمهور امید و اعتماد را در کشور افزایش داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوندی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دماوند با اشاره به اینکه امروز مصادف با درگذشت عالم مجاهد و مبارز آیت الله سید محمود طالقانی اولین امام جمعه تهران در سال ۱۳۵۸ است اظهار داشت: کلمات امام درباره آیت الله طالقانی قابل تأمل و درس آموز است و در خصوص ارتحال ایشان فرموده‌اند؛ ایشان پس از سال‌های طولانی خدمت و رنج و نگرانی و مجاهدت از میان ما رفت و با اجداد طاهرش مشهور شد و از این تعبیرات مشخص می‌شود که این شخصیت ممتاز چقدر از نظر امام راحل تأثیر گذار و خدمت گذار بود.

امام جمعه دماوند بیان داشت: امام راحل آیت الله طالقانی را برای جهاد و ارشاد و سختی کشیدن برای اسلام و مسلمین و افکار و گفتار و اعمال صحیح ستوده و فردا مصادف با سالروز شهادت عالم مجاهد آیت الله سید اسدالله مدنی امام جمعه و دومین شهید محراب در تبریز در سال ۱۳۶۰ که به روح همه شهدا و این بزرگوار و امام امت درود می‌فرستیم.

وی با بیان اینکه نامه امام علی به مالک اشتر روش کشور داری اسلامی را به خوبی تبیین کرده است گفت: مسئول در نظام اسلامی باید تقوا و مبارزه با هوای نفس را سرلوحه کار خود قرار دهد و تکبر، غرور و خود برتر بینی را کنار گذاشته و به دنبال جلب رضایت مردم باشند چرا که رعایت عدل و انصاف و پرهیز از ظلم و ستم نعمت‌ها را مستدام می‌کند.

خطیب جمعه دماوند با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور عنوان داشت: این سفرها امید و اعتماد را در کشور افزایش داده و در این خصوص خدمت به مناطق محروم باید در اولویت باشد تا عدالت اجتماعی محقق شود.

فتاح دماوند پر خصوص برخی از مسئولیت‌های مهم مسئولان گفت: مسئول باید با احسان و نیکی به مردم حُسن ظن آنها را به دست آورد و رعایت حال قشر محروم را بیشتر انجام دهد و ملاقات عمومی بگذارد و اجازه دهد، مردم به صورت مستقیم با او گفت‌وگو و تماس داشته باشند و بر بازار معاملات و نرخ اجناس نظارت دقیق داشته باشند و از احتکار جلوگیری کنند.

وی در خصوص روند واکسیناسیون اظهار داشت: فرآیندهای واکسیناسیون در کشور سرعت گرفته و از زحمات مسئولان بهداشت و درمان دماوند تشکر می‌کنیم انشالله با کامل شدن فرآیند واکسیناسیون برای همه و رعایت کامل دستور العمل‌های بهداشتی، شرایط کشور عادی خواهد شد.

کد خبر 5301272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha