۱۹ شهریور ۱۴۰۰، ۲۱:۰۲

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان خبرداد؛

استقرار ۳۵ پایگاه پویش مردمی «مشق احسان» در گلستان

استقرار ۳۵ پایگاه پویش مردمی «مشق احسان» در گلستان

گرگان- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان از راه اندازی ۳۵ پایگاه پویش مردمی «مشق احسان» توسط گروه های مردمی در استان خبرداد.

محمدمهدی سلمان زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: ۳۵ پایگاه پویش مردمی «مشق احسان» توسط گروه های مردمی از جمله گروه های جهادی، مراکز نیکوکاری و هیئات در همه شهرهای استان با هدف مشارکت و حمایت از دانش آموزان نیازمند راه اندازی شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان توضیح داد: به منظور حمایت از دانش آموزان نیازمند، برای تهیه لوازم التحریر از ظرفیت خیران، دستگاه های اجرایی و همه آحاد مردم استفاده می کنیم لذا بنیاد احسان، جایگاه های پویش مشق احسان را در همه شهرهای استان ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: در همه شهرها و پاساژها و مراکز فروش، جایگاه های ویژه این پویش ایجاد شده است.

سلمان زاده اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید، در این پویش ۶ هزار بسته لوازم التحریر از سوی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای دانش آموزان این استان اختصاص یافته که بزودی توزیع می شود.

طبق گفته مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان با همیاری و مشارکت گروه های جهادی این ستاد، این رقم به بیش از ۱۰ هزار بسته خواهد رسید.

کد خبر 5301479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha