۲۱ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۴۰

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان خبر داد؛

اجرای طرح پایش زندانیان در زندان مرکزی اصفهان

اجرای طرح پایش زندانیان در زندان مرکزی اصفهان

اصفهان- مدیرکل زندان‌های استان اصفهان از اجرای طرح پایش زندانیان با حضور دادستان اصفهان و ۱۵ نفر از قضات اجرای احکام، در زندان مرکزی این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا بابایی اظهار داشت: دادستان عمومی و انقلاب اصفهان به همراه معاونین و ۱۵ تن از قضات اجرای احکام انقلاب، کیفری، ناظر و دادسرا با حضور در زندان مرکزی اصفهان با زندانیان دیدار چهره به چهره داشتند.

وی افزود: در این دیدار بیش از ۶۰ نفر از مددجویانی که در روند اجرای حکم با مشکلات قضائی روبرو شده بودند با قضات شعب خود دیدار و گفتگو و دستورات لازم جهت پیگیری را دریافت کردند.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان اضافه کرد: دراین دیدار دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با ۱۵ نفر از مددجویان جرایم خاص (امنیتی) نیز دیدار و در خصوص رفع مشکلات قضائی آنان به قضات ناظر و اجرای احکام دستورات لازم را صادر کرد.

بابایی گفت: پس از پایان این بازدید با پیشنهاد اداره قضائی و امور بازداشتگاه‌های زندان‌های استان تعداد ۱۱۰ زندانی محکوم، جهت تسهیلات مرخصی پایان حبس معرفی شدند که پس از تأیید ابلاغ خواهد شد.

کد خبر 5302523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بهرامی IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      0 0
      با سلام‌خدمت ریاست محترم کل زندانهای استان اصفهان . بنده جانباز و رزمندهد هشت سال دفاع مقدس تقاضای تعلیق از قاضی تجدید نظرشعبه هشتم استان لرستان را نمودم که مخالفت کرده و مدت حبس بنده ۱۵ ماه بوده و رضایت شاکی فراهم و مدت ۵ دیگر از حبسم مانده و دارای هشت فرزند میباشم ترا خدا کمکم در زندان نجف آبادم.