۲۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۴۱

رئیس بنیاد مسکن کشور:

افزایش تسهیلات برای بازسازی سی سخت ضروری است

افزایش تسهیلات برای بازسازی سی سخت ضروری است

یاسوج- رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: مردم نگران نباشند برای افزایش تسهیلات و اعتبارات رایزنی می‌کنیم که سرعت ساخت و سازها در سی سخت بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر نیکزاد ظهر یکشنبه در نشست بررسی بازسازی شهر سی سخت در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: چنانچه وام یا تسهیلات بلاعوض برای بازسازی خانه‌ها اختصاص یابد، این وام به همه مردم در هر مرحله‌ای از ساخت خانه حتی در زمان تکمیل نیز، تعلق می‌گیرد.

وی با بیان اینکه افراد زیادی برای به سرانجام رساندن ساخت و سازها و بازسازی در سی سخت حضور پیدا کردند، گفت: باید از همه تلاشگران تشکر کرد و مردم ما حقشان است که بهترین زندگی را داشته باشند.

نیکزاد افزود: آوار برادی، صدور پروانه و طراحی نقشه و برخی از مصالح به صورت رایگان در اختیار مردم قرار گرفت، ما باید بین مردم باشیم و حرف مردم را بشنویم.

وی با بیان اینکه چنانچه نیاز باشد برای بررسی بیشتر مشکلات مردم در سی سخت خواهم ماند، گفت: در بازدید میدانی مردم از مشکلاتشان گفتند و این مشکلات مرتفع خواهد شد و تا پایان ساخت و سازها چندین مرتبه به سی سخت سفر خواهم کرد.

نیکزاد افزود: باید برای بازسازی سی سخت انرژی مضاعف صرف کنیم تا قبل از رسیدن فصل سرما خانه‌های مردم تکمیل شود.

وی با بیان اینکه اگر یک نقطه از ایران اتفاقی بیفتد و حادثه‌ای صورت بگیرد کل کشور از مسئولان گرفته تا مردم به کمک می آیند و ما باید قدر این را بدانیم، تصریح کرد: این برکت نظام است که دولت‌های مختلف بر سرکار می آیند ولی چیزی که باید در نظر گرفت مردم است که ولی نعمت ما هستند.

کد خبر 5302862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha