۲۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۹:۴۳

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:

هرگونه افزایش قیمت نان منوط به اعلام رسمی وزارت صمت است

هرگونه افزایش قیمت نان منوط به اعلام رسمی وزارت صمت است

بندرعباس - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: هرگونه افزایش قیمت نان منوط به اعلام رسمی وزارت صمت است.

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج حیدری عصر شنبه در جلسه کار گروه آرد، نان و گندم استان، با تاکید بر نظارت بر کیفیت و وزن چانه نان، عنوان کرد: فرمانداران و دستگاه های اجرایی ذیربط بر کیفیت نان در شهرستان ها به ویژه مرکز استان نظارت جدی کنند.

وی افزود: وزن چانه نان متناسب با قیمت آن نیست و ضروری است در این زمینه نظارت ها تشدید شود تا حقی از مردم تضییع نشود. هرگونه افزایش قیمت نان منوط به اعلام وزارت صمت و ستاد تنظیم بازار کشور است.

حیدری با تاکید بر اینکه قیمت نان در هرمزگان متناسب با استان های همجوار و با آنالیز دقیق باشد، خاطرنشان کرد: نان در سبد اکثریت افراد جامعه به ویژه قشر کم درآمد قرار دارد و ایجاد خلل در این زمینه از کسی پذیرفته نیست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با تاکید بر تامین به موقع آرد مناطق روستایی استان، افزود: آرد مردم ساکن در مناطق روستایی استان متناسب با افزایش جمعیت این مناطق با هماهنگی فرمانداران در کمترین زمان ممکن تامین و ارسال شود.

حیدری گفت: با توجه به افزایش جمعیت برخی مناطق روستایی و مهاجر پذیر بودن برخی شهرستان ها با آغاز فصل کشاورزی در سهمیه آرد این مناطق با هماهنگی فرمانداران بازنگری شود تا از کمبود های احتمالی جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: دستگاه های اجرایی ذیربط از عرضه خارج از شبکه و خروج آرد از استان برای جلوگیری از هرگونه کمبود جلوگیری کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، افزود: با توجه به تحولات افغانستان احتمال قاچاق آرد وجود دارد که ضروری است تدابیر لازم در این زمینه از سوی دستگاه های اجرایی ذیربط اتخاذ شود.

کد خبر 5303233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha