۲۲ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۵۴

کارکنان آبفای شیراز واکسینه شدند

کارکنان آبفای شیراز واکسینه شدند

شیراز-  بیش از هزار دوز واکسن کووید ۱۹  به کارکنان آبفای شیراز تزریق شد.

به گزارش خبرنگار مهر، از شروع پاندومی ویروس کرونا، با پیگیری واحد مدیریت بحران و HSE اقدامات قابل توجهی در جهت کنترل این ویروس از جمله نصب حوضچه و دستگاه‌های ضد عفونی دست در ورودی شرکت آبفای شیراز، توزیع الکل و موارد ضد عفونی و نیز ماسک در بین همکاران ، ایجاد دورکاری و … صورت گرفت که همه نشان از توجه این شرکت به سلامت کارکنان خود دارد اما با شروع بحث واکسیناسیون، شرکت آب و فاضلاب شیراز پیشقدم در این راه شد.

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل و HSE در گفتگو با خبرنگار مهر، از اختصاص بیش از هزار دوز واکسن به شرکت آبفا شیراز طی سه مرحله از اردیبهشت ماه تاکنون خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در بخش سلامت و بهداشت که اولویت مدیرعامل و نیز حوزه HSE و بحران بوده است، سلامت و بهداشت همکاران را رسالت اصلی خود قرار دادیم.

محمد علی شرفی بیان کرد: از اواخر فروردین ماه سال جاری با مکاتبات و حمایت‌های مدیر عامل آبفای شیراز و نیز پیگیری حوزه بحران و HSE از طریق معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی در مرحله اول شروع واکسینه ۲۰۰ دوز واکسن به کارکنان شرکت آب و فاضلاب شیراز تخصیص یافت.

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل آبفای شیراز تاکید کرد: اولویت بندی تزریق واکسن در بین همکاران شرکت آبفا شیراز بر اساس گروه‌های پر خطر و پر ریسک بوده است.

او بر لزوم تسریع در روند واکسیناسیون عمومی اشاره کرد و گفت: تزریق واکسن در سه مرحله بر اساس اولویت‌های داخلی بر اساس ستاد کرونا آبفا شیراز و توصیه‌های دانشگاه علوم پزشکی و نیز گروه‌های سنی با افراد پر ریسک و پر خطر صورت گرفت‌.

شرفی گفت: همکاران در بخش‌های فاضلاب، تصفیه خانه‌ها، آزمایشگاه‌ها و افرادی که با ارباب رجوع سر و کار دارند در بخش‌های مشترکین و کارگرهای حوزه آب و کنتورخوان و افرادی که در قسمت نصب و بازرسی مشغولند در اولویت تزریق قرار گرفتند.

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل و HSE ادامه داد: در مرحله دوم اولویت با همکاران رسمی و قراردادی بود که بر اساس اولویت سنی انتخاب شدند.

او یادآور شد: همکاران تأمین نیرو و شرکتی مخصوصاً پرسنل زحمت کش خدمات که جز گروه پر خطر محسوب می‌شدند در این دوره واکسینه شدند.

شرفی خاطرنشان کرد: مرحله سوم ۱۶ شهریور ماه دیگر همکارانی که در مراحل قبل به دلایل ابتلاء به کرونا و موارد دیگر جا مانده بودند نیز واکسینه شدند.

مدیر دفتر مدیریت بحران پدافند غیر عامل و HSE افزود: بخشی از این سهمیه به پیمانکاران و بخش‌های برون سپاری شرکت، حوزه مشترکین و حوزه آب و فاضلاب و همچنین تصفیه خانه‌های فاضلاب و پیمانکاران اجرایی این بخش‌ها و مشاورین که در این بخش بر اساس نظارت و حضورشان جز گروه‌هایی پر خطر هستند تخصیص یافت.

این مقام مسئول متذکر شد: برای جاماندگان واکسیناسیون به هر دلیلی در تلاشیم در مراحل بعد پیگیری شود و همه همکاران به صورت ۱۰۰ در صد واکسینه شوند.

کد خبر 5303462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha