۲۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۸:۳۱

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه:

شیوه آموزش در مدارس کرمانشاه منتظر تصمیم ستاد کرونا است

شیوه آموزش در مدارس کرمانشاه منتظر تصمیم ستاد کرونا است

کرمانشاه- مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: شیوه آموزش در مدارس کرمانشاه منتظر تصمیم ستاد کرونا است.

مجید یزدان‌پناه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آموزش و پرورش کرمانشاه آمادگی برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی، حضوری و یا تلفیقی را دارد و اول مهرماه سال تحصیلی جدید را بدون هیچ مشکلی آغاز خواهد کرد.

وی افزود: تصمیم گیری در خصوص نحوه آموزش بر عهده ستاد کرونا است و آموزش و پرورش کرمانشاه آمادگی شروع سال تحصیلی با هر سناریویی را دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به اینکه احتمالاً آموزش تلفیقی مجازی و حضوری در کنار هم برای استان کرمانشاه با توجه به وضعیت کرونایی استان کرمانشاه در نظر گرفته می‌شود، تصریح کرد: معلمان و فرهنگیان در طرح واکسیناسیون کرونا همت خوبی داشتند و بیش از ۹۲ درصد معلمان استان کرمانشاه دز اول واکسن را دریافت کرده‌اند و از این نظر برای برگزاری کلاس‌های حضوری مشکلی نداریم.

وی با اشاره به اینکه ۹۵ درصد دانش آموزان کرمانشاهی برای سال تحصیلی جدید در مدارس ثبت نام کرده‌اند، گفت: با توجه به اعلام نتایج مدارس استعدادهای درخشان و مدارس نمونه دولتی و همچنین نیمه تمام بودن مراحل انتخاب رشته برخی دیگر، پیش بینی می‌شود همه دانش آموزان تا قبل از شروع سال تحصیلی ثبت نام خود را انجام می‌دهند.

کد خبر 5304039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha