۲۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۳۳

اداره کل محیط زیست استان مرکزی با ۷۰درصد چارت اداری فعالیت می‌کند

اداره کل محیط زیست استان مرکزی با ۷۰درصد چارت اداری فعالیت می‌کند

ساوه- مدیرکل محیط زیست استان مرکزی گفت: مردم نیز باید در کنار محیط بانان و مسئولان از محیط زیست مراقبت کنند چرا که این اداره کل دچار کمبود نیرو است با ۷۰ درصد چارت اداری فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا میرزایی ظهر سه‌شنبه در نشست با فرماندار ساوه که در محل فرمانداری ساوه با موضوع بررسی پسماند تشکیل شد، گفت: برخلاف شایعاتی که در فضای مجازی در خصوص احداث سایت پسماند در ساوه منتشر شده تا امروز هیچ زمینی و مجوزی برای احداث سایت پسماند صادر نشده است و هیچ بحثی در محافل رسمی استان در این خصوص مطرح نیست؛ مردم در این خصوص نگران نباشند.

وی افزود: مجوز سیاری برای این طرح تا به امروز صادر نشده و اگر قرار است زمین جدیدی در هر جای استان برای این موضوع شناسایی شود باید تمامی استعلامات از ابتدا صورت بگیرد.

مدیر کل محیط زیست استان مرکزی تصریح کرد: اداره کل محیط زیست با ۷۰ درصد چارت اداری فعالیت می‌کند و دچار کمبود نیرو است، بنابر این تمام مردم کشور باید در صیانت از محیط زیست کوشا باشند و به عنوان چشمان بینا در کنار محیط بانان و مسئولان از محیط زیست مراقبت کنند.

میرزایی با تاکید بر اینکه مردم کشور ما دغدغه زیادی در خصوص محیط زیست دارند، گفت: خوشبختانه با اهتمام ویژه‌ای که وجود دارد از حدود ۷۰ سال قبل گونه‌ای از دست نرفته است و گونه‌های شاخص جانوری در کشور علیرغم کمبود امکانات حمایت شده‌اند.

میرزایی در خصوص اینکه تا کنون مجوز صنایع آلاینده خاص در هیچ کجای استان صادر نشده، گفت: باید به دنبال احداث صنایع بهینه باشیم و با بهره گیری از امکانات بروز ضد آلایندگی، در حفظ محیط زیست کوشا باشیم.

کد خبر 5304752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha