۲۵ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۲۴

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

درمان سرپایی کووید وجود نخواهد داشت/ درمان وریدی در منزل نداریم

درمان سرپایی کووید وجود نخواهد داشت/ درمان وریدی در منزل نداریم

بندرعباس - رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با توجه به سیاست جدید درمانی استان هرمزگان، دیگر درمان سرپایی کووید-۱۹ وجود نخواهد داشت.

دکتر حسین فرشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این روزها شاهد کاهش موارد مثبت بیماران کوویدی در استان هرمزگان هستیم.

وی ضمن تاکید بر تدوام رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم، عنوان کرد: در حال حاضر ۱۰۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اهمیت واکسیناسیون عمومی در کنترل شیوع بیماری کرونا، گفت: تا کنون بیش از ۹۳۰ هزار واکسن در دوز اول و دوم به مردم استان هرمزگان تزریق شده است.

فرشیدی تصریح کرد: با توجه به سیاست جدید درمانی استان هرمزگان، دیگر درمان سرپایی کووید -۱۹ وجود نخواهد داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ادامه داد: بیمارانی که برای آن‌ها داروی کرونا و وریدی تجویز می‌شود، در بیمارستان بستری خواهند شد.

فرشیدی تصریح کرد: از مردم شریف استان هرمزگان خواهشمندم ضمن توجه به این رویکرد سلامت استان هرمزگان، روزهای ابتدای بیماری خود را که نقش مهمی در انتشار ویروس دارد را در بیمارستان سپری کنند و داروهای درمانی دریافت کنند.

وی در پایان گفت: درخواست داریم که مردم تقاضای درمان در منزل و مصرف دارو در خارج از بیمارستان را نداشته باشند؛ چراکه به هیچ عنوان درمان وریدی در منزل نخواهیم داشت.

کد خبر 5305989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha