۲۸ شهریور ۱۴۰۰، ۸:۵۴

در جوار بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س)؛

افراد شاخص در تلاوت‌های مجلسی قم مشخص شدند

افراد شاخص در تلاوت‌های مجلسی قم مشخص شدند

قاریان و حافظان در مسجد اعظم امام حسن عسکری (ع) در جوار بارگاه ملکوتی فاطمه معصومه (س) بخش استانی شانزدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی را برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله استانی جشنواره تلاوت‌های مجلسی در مسجد اعظم امام حسن عسکری (ع) در جوار بارگاه ملکوتی فاطمه معصومه (س) با حضور قاریان بزرگسال و نوجوان قمی برگزار شد.

در این جلسه علی علیزاده از پیشکسوتان قرآنی و گروه‌های مدیحه سرایی قم به همراه اساتید دهدشتی و علم خواه به عنوان داوران اصلی این مرحله حضور یافتند، اساتیدی همچون احمد دباغ و علی اصغر شعاعی به عنوان مهمانان و پیشکسوتان حوزه حفظ و قرائت نیز در این جلسه حضور داشتند.

افراد شاخص در تلاوت‌های مجلسی قم مشخص شدند

این مرحله استان در ابتداء در بخش بزرگسالان با تلاوت ۱۵ نفر از منتخبان آغاز و در بخش دوم با تلاوت نوجوانان قمی ادامه یافت. محمد امین کهن که سال گذشته به عنوان فنی‌ترین قاری نوجوان پانزدهمین دوره جشنواره انتخاب شده بود، مهمان این مرحله از برگزاری بود و ابتهالی در مدح امام حسین (ع) و ایام اربعین سید و سالار شهیدان اجرا کرد.

گروهی از نوجوانان استان قم در قالب گروه تواشیح نیز در میانه برگزاری مراسم به اجرا پرداختند که مورد توجه حضار قرار گرفت. در پایان و در بخش قرائت بزرگسالان آقایان حجت الاسلام مهدی متانت، حجت الاسلام میثم حمیدی نیک، حجت الاسلام محمد قربانی از طلاب شهر و استان قم به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

افراد شاخص در تلاوت‌های مجلسی قم مشخص شدند

در بخش نوجوانان بعد از آرا داوران و مردم حاضر در این بخش جشنواره آقایان رتبه‌اول به محمدرضایی، رتبه‌دوم مهدی‌اکبری و رتبه‌سوم به محمدتقی‌ناصح رسید. در بخش بزرگسالان نفرات اول و دوم و در بخش نوجوانان نفر اول این دوره از جشنواره استانی به مرحله ملّی که در اواسط آبان ماه برگزار خواهد شدن راه یافتند،

شایان ذکر است محمد سعید علم خواه از قاریان نوجوان استان قم سال گذشته رتبه برترین قاری مجلسی خوان سال ۹۹ را در پنجمین فجر تلاوت به خود اختصاص داده بود.

کد خبر 5306725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha