۱۶ مرداد ۱۳۸۶، ۱۲:۳۸

تدابیر ویژه دولت عراق برای مراسم سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع)

تدابیر ویژه دولت عراق برای مراسم سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع)

مقامهای امنیتی عراق از تدابیر ویژه برای حفظ امنیت زائران امام هفتم شیعیان در سالروز شهادت آن امام همام شامل ممنوعیت حمل سلاح، تلفن همراه و لغو پروازهای خطوط هوایی عراق در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهربه نقل از روزنامه الصباح، مقامات امنیتی بغداد به منظورجلوگیری از وقوع حملات تروریستی به هنگام برگزاری مراسم شهادت امام موسی کاظم علیه السلام امام هفتم شیعیان اعلام کردند: روز پنجشنبه زائران امام موسی کاظم علیه السلام به هنگام برگزاری مراسم باید ازحمل سلاح ، تلفن همراه و کیف خودداری کنند.

ازسوی دیگر وزارت کشورعراق به منظورحمایت از زائران "امام موسی کاظم" علیه السلام اتاق عملیاتی را تشکیل داد و اعلام کرد که پروازهای خطوط هوایی عراق در روزهای پنجشنبه و جمعه آتی به علت احتمال برقراری مقررات رفت و آمد متوقف می شود.

به این ترتیب شرکت راه آهن عراق قطارهایی را به صورت مجانی برای انتقال زائران امام موسی کاظم علیه السلام درنظر گرفت.

انتظارمی رود که میلیون ها عراقی ازسراسرعراق برای شرکت در مراسم شهادت امام موسی کاظم علیه السلام پس فردا پنجشنبه وارد کاظمین شوند.

این درحالی است که "قاسم عطا" فرمانده طرح امنیتی بغداد اعلام کرد: برای آنکه مراسم شهادت امام موسی کاظم علیه السلام با موفقیت برگزارشود، طرحی امنیتی برای شهر کاظمین و مناطق مجاورآن درنظر گرفته شد.

کد خبر 531026

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha