۳۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۵۶

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری:

۲۸۰ میلیارد تومان کمک مومنانه در چهارمحال و بختیاری توزیع شد

۲۸۰ میلیارد تومان کمک مومنانه در چهارمحال و بختیاری توزیع شد

شهرکرد- فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا بیش از ۲۸۰ میلیارد تومان کمک مؤمنانه در استان توزیع‌شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی محمد اکبری صبح چهارشنبه در مراسم رژه خودرویی، با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا این آئین با محدودیت برگزار شده است، اظهار کرد: در این رژه تلفیقی از تجهیزات خودرویی و کمک‌های مؤمنانه به نمایش گذاشته شده است.

وی به توزیع کمک های مومنانه در استان اشاره کرد و افزود: طی دو سال گذشته بیش از ۲۸۰ میلیارد تومان کمک مومنانه در چهارمحال و بختیاری جمع آوری و توزیع شده است.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: کمک‌های مومنانه در قالب بسته‌های معیشتی و حمایتی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی چهارمحال و بختیاری توزیع شد.

سردار اکبری هفته دفاع مقدس را فرصتی برای بزرگداشت یاد و خاطره شهدا دانست و افزود: در دوران دفاع مقدس تیپ حضرت قمر بنی هاشم(ع) در جبهه حق علیه باطل مبارزه می‌کردند و امروز در کنار کار درمان در مقابله با ویروس کرونا همکاری می‌کنند.

هفته دفاع مقدس یادآور فداکاری رزمندگان است

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در این مراسم با بیان اینکه ایام دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: به دلیل شرایط کرونایی و مقابله با شیوع این ویروس رژه به صورت موتوری برگزار شد.

سردار منوچهر امان اللهی با بیان اینکه یگان‌های اجرایی، ویژه، انتظامی و پلیس راهور از فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری در رژه موتوری حضور دارند، عنوان کرد: این برنامه‌ها همه نقش آفرینی، ایثار و فداکاری رزمندگان را در هشت سال دفاع مقدس یادآوری می‌کند.

وی تصریح کرد: در این رژه رده‌های مختلف توان نظامی و انسانی خود را به نمایش گذاشتند.

کد خبر 5310894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha