۳ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۷

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

افزایش کیفیت ارائه آموزش‌های مجازی در دستور کار است

افزایش کیفیت ارائه آموزش‌های مجازی در دستور کار است

بندرعباس - مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: افزایش کیفیت ارائه آموزش‌های مجازی در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج بیت‌الهی پیش از ظهر شنبه در آئین نواختن بازگشایی مدارس استان هرمزگان که مدرسه نشاط ناحیه ۲ بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: شعار سال تحصیلی جدید «استمرار آموزش، ارتقاء کیفیت و تضمین سلامت» انتخاب شده است و در استان هرمزگان برای تحقق هر سه رکن این شعار گام برداشته‌ایم.

وی با ذکر اینکه سلامت دانش‌آموزان را تضمین می‌کنیم، عنوان کرد: ترتیبی اتخاذ شده که در صورت احساس بروز هرگونه خطر احتمالی، اقدامات پیشگیرانه به سرعت در دستور کار قرار گیرد و آموزش‌های لازم در این خصوص نیز ارائه شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان ضمن تاکید بر عدالت آموزشی در تدریس‌های مجازی، بیان داشت: به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که تمام دانش‌آموزان فرصت یادگیری داشته باشند.

بیت‌الهی تصریح کرد: اطلس دسترسی دانش‌آموزان به آموزش‌های مجازی تهیه شده است و در آن اطلس ظرفیت‌هایی که دانش آموزان رد مناطق مختلف می‌توانند آموزش دریافت کنند احصا شده و برنامه‌ریزی‌های لازم بر آن اساس انجام شده است.

وی با اشاره به افت کیفیت آموزش در دوران کرونا، گفت: افزایش کیفیت آموزش پس از سلامت دانش‌آموزان مهم‌ترین اولویت آموزش و پرورش است. در آموزش حضوری معلم به صورت چهره به چهره اقدام به آموزش می‌کند و دانش‌آموز با تمام تمرکز دروس را یاد می‌گیرد اما در آموزش‌های مجازی از این موهبت بی بهره هستیم.

کد خبر 5312816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha