۱۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۷:۴۱

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

مسئولان آبفا شیراز با خانواده شهدا دیدار کردند

مسئولان آبفا شیراز با خانواده شهدا دیدار کردند

شیراز- مسئولان آبفای شیراز به مناسبت هفته دفاع مقدس با خانواده شهدا دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مسئولان شرکت آب و فاضلاب شیراز با حضور در منزل شهید عبدالله اسکندری و شهید عبدالرسول استوار با خانواده این شهدا دیدار و از صبر و مجاهدت آنان تجلیل کردند.

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شیراز در این دیدارها گفت: اقتدار و صلابت ملت ایران را مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثار گران دانست و گفت: شهدای گرانقدر با جانفشانی، ایثار، از خودگذشتگی و حماسه‌آفرینی جان خود را در دفاع از خاک ایران اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند و عزت، سربلندی، امنیت و آرامش را برای مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آوردند، که امنیت امروز ایران اسلامی مثال زدنی است.

بهمن بهروزی افزود: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: امنیت و آرامش کشور عزیزمان و اقتدار نظام اسلامی مرهون جانفشانی عزیزانی است که به خاطر ایمان و دفاع از مرزها و آب و خاک کشورمان جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و رشادت به خرج دادند تا ما بتوانیم در آرامش و آسایش باشیم.

بهروزی خاطر نشان کرد: شهیدان چراغ راهی هستند که ما بتوانیم راه درست را تشخیص دهیم و امیدواریم گام‌هایی که این عزیزان برداشتند را با انجام وظایفمان در حوزه‌های اجرایی و عمرانی به شکل و روش دیگری ادامه دهیم.
مدیرعامل آبفای شیراز اظهار داشت: همه ما نسبت به خون شهدا و ایثارگران و جانبازان در هر پست و مقامی که هستیم مسئولیم و باید تلاش کنیم گره گشای مشکلات مردم باشیم.

در این دیدارها، همسران و فرزندان شهیدان عبدالله اسکندری و عبدالرسول استوار به بیان خاطرات و صفات این شهدا پرداختند و در پایان از خانواده این دو شهید والا مقام با لوح سپاس تجلیل شد.

کد خبر 5318402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha