۱۱ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۲۳

امیر واحدی:

نهاجا آماده انتقال تجربیات پیشکسوتان دفاع مقدس به نسل جوان است

نهاجا آماده انتقال تجربیات پیشکسوتان دفاع مقدس به نسل جوان است

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: همه بخش‌های نیروی هایی ارتش باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا بتوانند این تجربیات ارزشمند را به نسل جوان شاغل منتقل کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر حمید واحدی فرمانده جدید نیروی هوایی ارتش در نشست صمیمی با فرماندهان پیشین نیروی هوایی ارتش، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تسلیت درگذشت امیر سرافراز اسلام سرتیپ دوم خلبان منوچهر محققی بابیان اینکه پیشکسوتان گنجینه‌های ارزشمند دفاع مقدس هستند گفت: برای بهره برداری و استفاده از تجربیات پیشکسوتان باید ارتباط شاغلین با فرماندهان و پیشکسوتان بویژه رزمندگان دوران دفاع مقدس گسترده‌تر شود و از تجارب این عزیزان در رده‌های مختلف مدیریتی و فرماندهی بهره گیری کنیم.

وی افزود: تا زمانی که نسل پرافتخار رزمندگان دوران دفاع مقدس در جامعه حضور دارند و درس‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس را به نسل‌های بعدی منتقل می‌کنند ما شاهد تهاجم دیگری به کشور عزیزمان نخواهیم بود.

امیر واحدی خاطر نشان کرد: شما پیشکسوتان ذخایر ارزشمند دفاع مقدس هستید که می‌توان از تجربیات شما عزیزان در پیشبرد امور دفاعی و امنیتی به احسن وجه استفاده و در تعلیم نیروهای جوان نظامی بهره برداری کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان تصریح کرد: برای دستیابی به این هدف، همه بخش‌های این نیرو باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا بتوان این تجربیات ارزشمند را به نسل جوان شاغل منتقل کنیم و در این خصوص ما آمادگی کامل خودمان را اعلام می‌کنیم.

کد خبر 5318717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha