۱۱ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۹

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم خبر داد؛

۱۸ مهر آخرین فرصت ترخیص خودروهای توقیفی از پارکینگهای استان قم

۱۸ مهر آخرین فرصت ترخیص خودروهای توقیفی از پارکینگهای استان قم

قم- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم از ۱۸ مهر ماه، به عنوان آخرین فرصت استفاده از طرح تسهیل ترخیص خودروهای توقیفی و رسوبی از پارکینگ ها در استان قم همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا صدفی صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه طرح تسهیل ترخیص خودروهای توقیفی و رسوبی از پارکینگ‌ها، همزمان با سراسر کشور از ۱۸ خرداد ماه سال جاری به مرحله اجرا در آمده و تا ۱۸ مهرماه ادامه خواهد داشت و این مهلت تمدید نخواهد شد، گفت: مالکان یا متصرفین هر چه سریع‌تر از این فرصت استثنایی استفاده کنند و نسبت به ترخیص خودروهای توقیفی خود اقدام کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم با اشاره به اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی و ستاد ترخیص، تنها مرجع صلاحیت دار ترخیص خودروهای رسوبی است، افزود: مالکان به منظور جلوگیری از اتلاف وقت از مراجعه به دستگاه‌ها و سازمان‌های دیگر خودداری کنند.

وی ادامه داد: کسانی که خودروهای آنها به دلایل انتظامی توسط کلانتری‌ها یا پلیس آگاهی و… توقیف شده‌اند، ابتدا به این مراکز مراجعه و سپس با حضور در دفاتر پلیس +۱۰ برای بهره مندی از تسهیلات در نظر گرفته شده اقدام کنند.

کد خبر 5318777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha