۱۱ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۲۹

با رئیس جدید سازمان حفاظت محیط زیست آشنا شوید

با رئیس جدید سازمان حفاظت محیط زیست آشنا شوید

حجت‌الاسلام رئیسی طی حکمی علی سلاجقه را به سمت معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علی سلاجقه با حکم رئیس جمهور به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.

علی سلاجقه دارای مدرک فوق دکتری مهندسی منابع آب از فلوریدای آمریکا است که کارشناسی مهندسی منابع طبیعی، آبخیزداری و کارشناسی ارشد مهندسی آبخیز سیلاب و دکتری علوم مهندسی آبخیز - مهندسی رودخانه را از دانشگاه تهران اخذ کرده است.

وی همچنین سال ۱۳۸۹ از سوی وزیر جهاد کشاورزی وقت به عنوان معاون وزیر و رئیس «سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور» انتخاب شد و مدتی در این سمت فعالیت کرد.

معاون مالی و اداری دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران، مدیرکل دفتر توسعه پایدار، بوم شناختی و اقتصاد محیط زیست، عضو کمیته آب و محیط زیست دومین کنفرانس بین‌المللی آب، محیط زیست و توسعه پایدار در مناطق خشک و نیمه خشک نیز بخشی از مسئولیت‌هایی است که سلاجقه در کارنامه کاری خود دارد.

این چهره دانشگاهی همچنین مدیرکلی مشارکت‌های مردمی سازمان محیط زیست کشور و مدیر کل دفتر اقتصاد محیط زیست سازمان محیط زیست و همچنین دبیر کمیته ملی توسعه پایدار سازمان محیط زیست را در میانه دهه ۸۰ در کارنامه خود دارد.

کد خبر 5318855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
      1 3
      مدرک دانشگاهی بالاتر از دکتری در دنیا وجود ندارد. عیب است وازه ها و مدارک جعلی و من درآوردی رواج دهید. در کشوری که از جمعیت دانشجویی و دانشگاهی و به عبارتی سواد دانشگاهی بالایی برخورداراست. اگر قبول ندارید مدرک فوق دکتری را از آقای دکتر سلاجقه مطالبه و اعلان کنید تا دانشگاهیان آگاه شوند.
    • حسین بالش زر IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
      1 1
      درود انسان شایسته پاک دست دلسوز زمانیکه ایشان مدیر سازمان جنگلها بودن خوب عمل کرد به نظر من بهتررین گزینه رئیس جمهور است