۱۲ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۵۳

مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) در مازندران:

فضای شهرهای مازندران را مهدوی کنیم/ اجرای طرح همدلی مهدوی

فضای شهرهای مازندران را مهدوی کنیم/ اجرای طرح همدلی مهدوی

ساری-مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) در مازندران باتاکید بر ترویج فرهنگ مهدویت، گفت: حال و هوای فضای شهرهای استان را مهدوی کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا نصوری بعدازظهر دوشنبه در شورای سیاستگذاری مهدویت در مازندران برنامه جشنواره عید تا عید همزمان از ۹ ربیع تا نیمه شعبان را از جمله برنامه‌ها بیان کرد و گفت: این جشنواره در ۱۰ استان از جمله مازندران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره تا بهمن ماه ادامه دارد، خواستار همکاری مسئولان و متولیان امر در این زمینه شد و گفت: برنامه‌های خوبی در فضای مجازی شامل عاشورا و انتظار، نشست‌های مجازی در دانشگاه‌ها، برپایی دوره ویژه روحانیون، طرح مواسات و همدلی مهدوی تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به درپیش بودن ۹ ربیع الاول و سالروز آغاز امامت حضرت منجی عالم بشریت (عج) گفت: هنر ما باید این باشد با برنامه‌های فاخر با برخی بدعت‌ها نظیر عید الزهرا مبارزه کنیم و با پررنگ کردن مسائل فرهنگی، مباحث انحرافی را کمرنگ کنیم.

حجت الاسلام نصوری یادآور شد: اقدامات حضرت امام حسن عسگری (ع) برای ورود به دوران غیب و حفظ وجود حضرت ولی عصر برجسته بوده و باید شبهات موجود در این زمینه را رفع کنیم.

مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) در مازندران تصریح کرد: پویش جشن عبادت ویژه دختران ۹ ساله با همکاری آموزش و پرورش در استان برگزار می‌شود.

وی نشست‌های مجازی تخصصی دانشجویی و استادان را امری مهم دانست و گفت: نشست مهدی‌ها و مساجد از دیگر برنامه‌های طراحی شده به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه در سه شهر بابل، بهشهر و چالوس شعبه بنیاد فرهنگی مهدی موعود در استان راه اندازی می‌شود، توسعه آن را مستلزم همکاری و همیاری بخش‌های مختلف ذکر کرد.

کد خبر 5319999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha