۱۴ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۴۵

استاندار تاکید کرد:

هیچ مدرسه کپری در کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد

هیچ مدرسه کپری در کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد

یاسوج - استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس آمار مستند و ارائه شده از سوی مسئولان آموزش و پرورش استان هیچ مدرسه کپری در این استان وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید علی احمد زاده در نشستی با مسئولین آموزش و پرورش استان، خواستار تهیه گزارش دقیق از وضعیت مدارس استان از سوی مسئولان اداره کل آموزش و پرورش، ارائه به استاندار و ارسال آن به مرکز شد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه سال تحصیلی آغاز شده است باید شرایط برای حضور دانش آموزان و فرهنگیان با بهترین کیفیت و امکانات مهیا شود.

احمد زاده با تاکید بر اینکه وجود مدارس کپری در استان بر اساس گزارش اشتباه یا ارائه اشتباه مطلب و برداشت نادرست بوده است، افزود: شاید هم در بازدید از مدارس سنگی استان چنین اصطلاحی به کار برده شده است.

نماینده عالی دولت در استان بر ضرورت برگزاری نشست شورای آموزش و پرورش در هفته آینده با توجه به آغاز سال تحصیلی تاکید کرد و گفت: باید استاندارد سازی لازم در مدارس استان به ویژه مدارس سنگی و کانکسی برای رفاه حال دانش آموزان و جامعه فرهنگی استان انجام شود.

احمد زاده اضافه کرد: با توجه به اینکه ۲۰ درصد از مدارس کانکسی استان امکان تبدیل شدن به مدارس ساختمانی را دارند باید شرایط برای عملیاتی شدن این مهم فراهم شود.

وی تاکید کرد: نباید هیچ دانش آموز واجب التعلیمی به دلیل نبود زیرساخت‌های ارتباطی، مشکلات مالی و کرونا از تحصیل باز بماند.

کد خبر 5321014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha