۱۴ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۱۵

جانشین فرمانده انتظامی مازندران:

مازندران جای امنی برای مجرمان نیست/افزایش کشفیات جرایم

 مازندران جای امنی برای مجرمان نیست/افزایش کشفیات جرایم

رامسر- جانشین فرمانده انتظامی مازندران، امنیت را خط قرمز نیروی انتظامی دانست و گفت: از این رو استان جای امنی برای مجرمان نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید موسی حسینی ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، وظیفه اصلی نیروی انتظامی را حفظ نظم و تأمین امنیت برشمرد و با بیان اینکه مشارکت در امنیت یکی از اساسی‌ترین مقوله‌ها است، تصریح کرد: امنیت در حوزه اقتصادی نیاز به سرمایه گذاری دارد.

سرهنگ حسینی سرهنگ اولویت‌های ناجا را مبارزه با جرایم خشن، برخورد با اراذل و اوباش عنوان کرد و گفت: قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش راه اندازی شد و شاهد ناامنی برای اراذل و اوباش در فضای مجازی و عمومی هستیم.

وی افزود: در سال‌های اخیر با تلاش مجموعه نیروی انتظامی، اراذل و اوباش در استان مازندران مهار شدند و اگر گروهی بخواهند به امنیت مردم خدشه وارد کنند با برخورد سخت و جدی ما مواجه خواهند شد.

جانشین انتظامی استان مازندران تصریح کرد: نیروی انتظامی با باندهای قاچاق و ترانزیت مواد مخدر قاطعانه برخورد خواهد کرد و جمع آوری معتادین متجاهر و برخورد با خرده فروشان در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: در سال گذشته ۳۰ درصد افزایش دستگیری خرده فروشان مواد مخدر را در استان مازندران شاهد بودیم، همچنین در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای کاهش تلفات جاده‌ای با تقویت پلیس راهور شاهد کاهش تصادفات هستیم.

سرهنگ حسینی تصریح کرد: شهرستان رامسر با تلاش و کمک دستگاه‌های متولی جز و چهار شهرستانی بوده که با کاهش وقوع سرقت مواجه است.

وی افزود: در جرایم سایبر و فضای مجازی شاهد کشفیات ۹۷.۵ درصدی هستیم، گفت: نیروی انتظامی در راستای ایجاد امنیت مقتدرانه عمل خواهد کرد و این استان برای مجرمین جای امنی نخواهد بود.

با پیشنهاد سردار میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران و طی حکمی از سوی سردار اشتری فرمانده انتظامی کل کشور سرهنگ سید جلیل نبوی فرمانده انتظامی شهرستان رامسر معرف شد.

کد خبر 5321178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha