۱۵ مهر ۱۴۰۰، ۱۷:۵۰

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

شهید همدانی متعلق به جهان اسلام است

شهید همدانی متعلق به جهان اسلام است

همدان- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید همدانی مختص به ایران نیست بلکه در جای جای جبهه مقاومت، طراحی‌ها و ابتکارات این شهید وجود دارد و متعلق به جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی بعدازظهر پنجشنبه در ششمین سالگرد شهادت شهید همدانی بر سر مزار این شهید اظهار کرد: وظیفه ما است که ویژگی‌های شهدا را برای نسل جوان بازگو کنیم اگر این کار را انجام ندهیم الگوهای کاذب در جهان بسیار است و جای شهدای ما را در بین جوانان خواهند گرفت.

وی بابیان اینکه شهدای ما اسوه معرفت، عرفان، رشادت و شجاعت بودند تاکید کرد: شهید همدانی و شهید سلیمانی نقطه برجسته‌ای بودند که با خلاقیت و ابتکارات خود میراث بزرگی به یادگار گذاشتند.

فلاحی متذکر شد: شهید همدانی مختص به ایران نیست بلکه در جای جای جبهه مقاومت، طراحی‌ها و ابتکارات این شهید وجود دارد و متعلق به جهان اسلام است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امروز در جای جای سرزمین اسلام اثرات شهید همدانی را می‌بینیم تأکید کرد: باید راه شهید همدانی‌ها را ادامه دهیم تا به آرمان‌های واقعی و اصیل انقلاب دست پیدا کنیم که این رسیدن به سرمنزل مقصود است.

کد خبر 5321948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha