۱۷ مهر ۱۴۰۰، ۹:۱۹

همزمان با هفته نیروی انتظامی؛

مرزبانان هنگ مرزی آستارا خون اهدا کردند

مرزبانان هنگ مرزی آستارا خون اهدا کردند

آستارا- همزمان با هفته ناجا مرزبانان هنگ مرزی آستارا خون خود را به نیازمندان هدیه کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرزبانان هنگ مرزی آستارا در راستای تأمین نیازهای بانک خون این شهرستان صبح شنبه در پایگاه انتقال خون آستارا حاضر و اقدام به اهدای خون کردند.

فرمانده هنگ مرزی آستارا در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: به مناسبت هفته ناجا و در راستای حفظ سلامت و کمک به همنوعان، این نیرو در اقدامی خداپسندانه با اهدای خون خود به بیماران نیازمند جامعه جلوه‌هایی از نوع دوستی را به تصویر کشیدند.

سرهنگ هادی قاسمی اظهار کرد: اهدای خون نمادی ارزشمند از همدلی و احساس مسئولیت نسبت به همنوعان و از خالص‌ترین نمونه‌های نوع دوستی است.

وی افزود: اهدای خون یک امر خداپسندانه و موجب احیای زندگی بیماران نیازمند است و مرزبانان با اهدای بخشی از خون خود صفحاتی زرین از حس نوع دوستی را رقم می‌زنند.

فرمانده هنگ مرزی آستارا در ادامه با اشاره به اینکه امنیت مرزها در هر کشوری از اهمیت ویژه ای برخوردار است، ادامه داد: خدمت در مرزها در شرایط بد آب و هوایی و جغرافیایی سختی‌های خاص خود را دارد.

وی گفت: مرزبانان با توان عملیاتی بالای خود در برابر انواع ناهنجاری‌های احتمالی سینه سپر کرده‌اند و چشمان بینای مرزبانان هر توطئه شیطانی ایادی استکبار را در نطفه خنثی خواهند کرد.

کد خبر 5322723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha