۱۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۱

اعلام دو روز عزای عمومی در استان قزوین

اعلام دو روز عزای عمومی در استان قزوین

قزوین- در پی ارتحال عالم ربانی آیت الله محمدی تاکندی از سوی استاندار قزوین و نماینده ولی فقیه در قزوین دو روز عزای عمومی در استان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، در پی ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله محمدی تاکندی از سوی جمالی پور استاندار قزوین و آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین دو روز عزای عمومی در استان قزوین اعلام شد.

در این بیانیه مشترک تاکید شده است:
خبر درگذشت عالم ربانی و فاضل حضرت آیت الله محمدی تاکندی که عمر خویش را از طریق تربیت شاگردان فاضل و متعهد صرف خدمت به اسلام، و با حضور جدی در عرصه‌های مختلف خدمتگزاری نظام مقدس جمهوری اسلامی چه در دوران جنگ تحمیلی و چه در جایگاه نمایندگی مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری از ارزش‌های نظام و حقوق مردم دفاع نمودند، موجب تالم و تأثر فراوان گردید.

این‌جانبان با توجه به نقش و جایگاه برجسته مردمی این عالم فرهیخته و به خدا پیوسته، ضمن عرض تسلیت ارتحال ایشان به پیشگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه، مردم شریف استان و بیت مکرم آن فقید سعید روزهای شنبه و یکشنبه ۱۷ و ۱۸ مهرماه ۱۴۰۰ را به مدت ۲ روز عزای عمومی در استان قزوین اعلام می‌نمائیم.

از درگاه خداوند متعال علو درجات و همنشینی با صالحان را برای آن عالم مجاهد و وارسته مسئلت می‌نمائیم.

کد خبر 5322988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha