۱۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۴۶

معاون راهداری آذربایجان غربی:

۲۸۳ کیلومتر راه در آذربایجان غربی آسفالت شد

۲۸۳ کیلومتر راه در آذربایجان غربی آسفالت شد

ارومیه - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: تا پایان شهریور ماه امسال نزدیک به ۲۸۳ کیلومتر عملیات آسفالت در محورهای مواصلاتی استان انجام شد.

منصور نصرتی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت راه‌های استان اظهار کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی و قرار گرفتن استان در شاهراه‌های شریانی کشور و در نتیجه حجم زیاد ترافیک و عبور و مرور و استهلاک رویه راه‌ها و پایین آمدن عمر آسفالت اجرای عملیات ترمیمی و آسفالتهای حفاظتی و بهسازی رویه آسفالت در محورهای مواصلاتی استان امری بی بدیل و ضروری است.

وی با بیان اینکه بر همین اساس در نیمه نخست سال جاری نزدیک به ۲۸۳ کیلومتر آسفالت با بالغ بر ۲۱۰ تن در محورهای مواصلاتی استان اجرا شد، افزود: تا پایان شهریور ماه امسال از مقدار عملیات آسفالت شده ۷۶ کیلومتر به صورت مشارکتی انجام گرفته که بیش از ۵۵ کیلومتر آن به صورت آسفالت گرم و ۲۰ کیلومتر به صورت لکه گیری بوده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی یادآور شد: در این مدت بالغ بر ۱۹ کیلومتر عملیات لکه گیری و افزون بر ۱۳ کیلومتر عملیات درزگیری نیز بصورت امانی در راه های استان انجام گرفت.

نصرتی اضافه کرد: همچنین در بخش راه‌های روستایی استان ۱۴ کیلومتر لکه گیری، در راه‌های فرعی نزدیک به ۳۳ کیلومتر عملیات آسفالت گرم، در راه‌های اصلی ۱۰ کیلومتر ماسه آسفالت و در بزرگراه ۴۰ کیلومتر درزگیری انجام شد.

وی ابراز امیدواری کرد که با تأمین اعتبارات لازم و قیر مورد نیاز در ادامه سال جاری نیز شاهد افزایش روند عملیات آسفالت در محورهای مواصلاتی استان و به تبع آن بخشنده کردن و ایمن سازی جاده‌ها باشیم.

کد خبر 5323007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha