۱۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۲۷

مسئول موکب محبان امام رضا (ع) قزوین:

۶۷خادمیار رضوی در موکب محبان امام رضا(ع) خدمت رسانی کردند

۶۷خادمیار رضوی در موکب محبان امام رضا(ع) خدمت رسانی کردند

قزوین- مسئول موکب محبان امام رضا (ع) قزوین گفت: در ایام شهادت امام رضا (ع) ۶۷ خادمیار رضوی در موکب محبان امام رضا (ع) به زوار رضوی خدمت رسانی کردند.

باقری در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح اقدامات موکب محبان امام رضا علیه السلام قزوین در مشهد مقدس اظهار کرد: موکب از ابتدای مهر ماه فعالیت خود را در مسیر منتهی به حرم رضوی آغاز کرده است و تا ۱۵ مهرماه فعالیت خود را ادامه داد.

مسئول موکب محبان امام رضا علیه السلام قزوین ادامه داد: این موکب از ایام اربعین تا شهادت امام رضا (ع) با پخش کردن اقلامی نظیر شربت، چای و میان وعده اقدام به خدمت به زائران امام رضا (ع) نموده است.

باقری توضیح داد: این موکب که توسط خادم یاران رضوی استان قزوین تأمین مالی شده است و توسط خود این عزیزان نیز اداره شده است در یک بازه ۱۵ روزه در خدمت مردم بودیم و توانستیم برای آنان که امسال موفق نشده بودند به زیارت اربعین سید الشهدا نائل شوند یک حال و هوای اربعینی ایجاد کنیم.

مسئول روابط عمومی کانون‌های خدمت رضوی استان قزوین تبیین کرد: مسیر پیاده روی به سوی حرم رضوی امسال شور و حال خاصی دارد، همه تلاش می‌کنند همان حال و هوایی که بر اربعین حسینی حاکم است را در همین مسیر پیاده کنند و کارهای خیر در این فضا در جریان است.

باقری اذعان کرد: از ابتدای آغاز فعالیت موکب محبان امام رضا (ع) تا امروز ۶۷ خادمیار رضوی در ۵ نوبت به مشهد مقدس مشرف شده و در این موکب خدمت رسانی کرده‌اند.

وی یادآور شد: خادم یاران رضوی از شهرهای آبیک، اقبالیه، بوئین زهرا و شهر قزوین در این رویداد شرکت کرده‌اند.

کد خبر 5323052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha