۱۹ مهر ۱۴۰۰، ۲۱:۱۵

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

دلدادگی مردم زنجان به اهل بیت (ع) و حضورشان در صحنه چشمگیر است

دلدادگی مردم زنجان به اهل بیت (ع) و حضورشان در صحنه چشمگیر است

زنجان-نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه دلدادگی مردم زنجان به اهل بیت (ع) و حضورشان در صحنه چشمگیر بوده است،گفت: در مقابل توطئه‌های گوناگون زنجان سرآمد بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی شامگاه دوشنبه در آئین تودیع و معارفه استانداران زنجان در محل مرکز همایش‌های بین المللی روزبه زنجان، گفت: زنجان دیار حکیمان و فقیهان و دیار غواصان دریادل است.

وی با بیان اینکه هر آمدنی رفتنی دارد و حضرت علی (ع) نیز فرموده‌اند که مسولیت‌ها میدان امتحان هستند، اظهار کرد: در این راه کسانی هستند که با شناخت وارد میدان شوند و مسولیت‌ها را بشناسند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه مردم استان زنجان شناخت و آشنایی طولانی مدت با آقای دکتر رئیسی دارند، با حضور آقای رئیسی طی ۱۱ سال گذشته در دهه اول محرم و در شب مراسم یوم العباس در حسینیه اعظم و زینبیه اعظم زنجان اشاره کرد و گفت: دکتر رئیسی در سال ۹۶ و در دوره فعلی در زنجان رای نخست را کسب کردند.

خاتمی تاکید کرد: زنجان برای رعایت پروتکل‌ها در یوم‌العباس که بزرگترین مراسم زنجانی‌ها بود، در قالب کمک مومنانه برگزار کردند و این بسیار مهم بود.

وی با بیان اینکه رزمندگان این استان پس از پایان دفاع مقدس در منطقه شمال‌غرب حضور داشتند، ابراز کرد: مسولیت میدان امتحان برای همگان است و باید سربلند از آن بیرون آمد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه در تحرکات اخیر در منطقه شمالغرب، کشورایران مورد بی مهری و نمک نشناسی قرار گرفت، گفت: در گذشته با انعقاد قراردادهای ننگین بخش‌هایی از کشور جدا شد و در سلسله های قاجار و پهلوی بخش های در شرق و شمالغرب کشور بزرگ ایران، جدا شد ولی ملت ایران طی هشت سال دفاع مقدس غیرتمندانه در مقابل دشمنان ایستادگی و مقاومت کردند.

خاتمی تصریح کرد: دلدادگی مردم زنجان به اهل بیت (ع) و حضورشان در صحنه چشمگیر بوده و در مقابله با توطئه‌های گوناگون زنجان سرآمد بوده است.

وی با بیان اینکه در دی ماه سال ۹۶ دشمن برنامه حساب شده برای ضربه زدن به نظام داشت ولی مردم خودجوش به خیابان آمدند و با حضور آگاهانه خود طومار نفاق را در هم پیچیدند، تصریح کرد: در سال ۹۸ هم مومنین به پیرو منویات مقام معظم رهبری صف خود را از اخلالگران جدا کردند.

کد خبر 5325347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha