۲۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۲۱

سلیمی در اخطار قانون اساسی خواستار شد؛

ارسال فهرست روسای متخلف دانشگاه درپرونده بورسیه‌ها به قوه قضائیه

ارسال فهرست روسای متخلف دانشگاه درپرونده بورسیه‌ها به قوه قضائیه

عضو هیئت رئیسه مجلس از کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی خواست فهرست روسای دانشگاه‌ها که در پرونده بورسیه‌ها تخلف کردند را نیز به قوه قضائیه ارسال کند.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه جلسه علنی روز سه‌شنبه (۲۰ مهر) مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده محلات در اخطاری ناظر بر اصل ۹۰ قانون اساسی با اشاره به گزارش کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در خصوص اظهارنظر واقعی دولت گذشته در مورد اعطای بورسیه های غیرقانونی به افراد، گفت: ضمن تشکر از کمیسیون برای تدوین این گزارش لازم است در کنار معرفی رئیس جمهور سابق و وزرای متخلف در این موضوع رؤسای دانشگاه هایی که به نوعی معاونت در ظلم داشتند نیز به قوه قضائیه معرفی شوند.

وی افزود: در این موضوع به بسیاری از نخبگان کشور ظلم شده است و همچنین بخش زیادی از اموال کشور اضرار شده که باید به بیت المال عودت داده شود.

در ادامه عبدالرضا مصری نائب رئیس مجلس که ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به این اخطار قانون اساسی، گفت: گزارش قرائت شده از سوی کمیسیون خلاصه ای بود از آنچه که تدوین شده و کمیسیون آنچه که تحقیقات خود را در خصوص آن انجام داده به قوه قضائیه ارائه خواهد داد.

کد خبر 5325696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha