۲۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۱۸

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان:

امکان حضور کودکان تحت حمایت در کانون فکری استان سمنان فراهم است

امکان حضور کودکان تحت حمایت در کانون فکری استان سمنان فراهم است

سمنان- معاون فرهنگی کمیته امداد سمنان بابیان اینکه هم‌زمان با هفته ملی کودک برنامه‌های متنوعی برای کودکان تحت پوشش منظور شده است، گفت: امکان حضور کودکان تحت پوشش در کانون‌های فکری فراهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید اسعدی ظهر سه‌شنبه در جلسه با مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه هم‌زمان با هفته ملی کودک برنامه‌های متنوعی برای کودکان تحت پوشش منظور شده است، ابراز داشت: مسابقات قصه‌خوانی، نقاشی، تقدیر از کودکان کتاب‌خوان، بازی‌های محلی و اجرای نمایش‌نامه، کارگاه‌های آموزشی ویژه والدین و غیره از جمله آن‌ها محسوب می‌شود.

وی بابیان اینکه شعار امسال هفته کودک به نام «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» نام‌گذاری شده است، افزود: با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان امکان حضور کودکان تحت پوشش کمیته امداد در این مراکز و فضای باز فراهم است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه این نهاد چهار هزار و ۵۷۳ کودک را تحت حمایت خود دارد، ابراز داشت: این افراد از امکاناتی نظیر فرهنگی، تحصیلی، درمانی و سایر موارد بهره‌مند می‌شوند و همچنین می‌کوشیم تا با برگزاری برنامه‌های مختلف بتوانیم به ارتقا سطح سلامت روان این بخش جامعه کمک کنیم.

اسعدی ضمن بیان اینکه با توجه به آغاز امامت حضرت ولی‌عصر مصادف با هشتم ربیع‌الاول برنامه‌ای نیز ویژه این ایام پیش‌بینی‌شده است، تصریح کرد: کودکان تحت حمایت در این روز با ارائه آثار خود در قالب ظهور حضرت مهدی (عج) می‌توانند از جوایزی نفیس بهره‌مند شوند.

وی افزود: با توجه به اینکه بازه سه تا ۱۲ سال بسیار مهم و در شکل‌گیری شخصیت کودک اثرگذار است برنامه‌های کتاب‌خوانی نیز برای ارتقا بخش فرهنگی کودکان تحت پوشش در نظر گرفته‌شده است که تقدیر از کودکان کتاب‌خوان از جمله آن‌ها محسوب می‌شود.

کد خبر 5325816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha