۲۱ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۵۹

امام جمعه موقت تهران:

دفاع مقدس محصول سلوک مبتنی بر عقلانیت معرفت و ایمان است

دفاع مقدس محصول سلوک مبتنی بر عقلانیت معرفت و ایمان است

تهران- امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه طی چهار دهه اخیر هر بار در مسیر عقلانیت قدم برداشتیم بر اقتدارمان افزوده شده گفت: دفاع مقدس محصول سلوک مبتنی بر عقلانیت،‌علم و معرفت وایمان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فر ظهر چهارشنبه در آئین معارفه استاندار جدید تهران با اشاره به اینکه سلوک مبتنی بر عقلانیت با بالاترین پشتوانه علمی همیشه مورد تاکید بوده است اظهار داشت: این موضوع به این معنا است که هر قدم و حرکتی و تصمیم و اقدام بدون پشتوانه علمی و منطقی ممنوع است.

ابوترابی فرد با بیان اینکه طی چهار دهه اخیر هر بار در مسیر عقلانیت قدم برداشتیم هر لحظه بر اقتدارمان افزوده شده است گفت: دفاع مقدس محصول سلوک مبتنی بر عقلانیت و علم و معرفت و عزم و ایمان است که این عزت و اقتدار را برای ما خلق کرده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تهران عنوان داشت: امیدوار هستیم خداوند به ما توفیق دهد تا با استفاده از تجارب صاحبان علم و اندیشه بهره وافر ببریم و تصمیمات خود را از غنای علمی شکوفا کنیم و با عزم و اراده استوار برای تحقق این تصمیمات قدم برداریم.

امام جمعه موقت تهران با تقدیر از خدمات انوشیروان محسنی بندپی، استاندار سابق تهران بیان داشت: سلوک استاندار سابق و مدیران قابل قدردانی است و این هماهنگی یکی از عواملی بود که در انتخابات اخیر در استان تهران شاهد آن بودیم و بدون تردید مدیریت کلان ایشان نقش تعیین کننده ای در دستاوردهای استان داشته است امیدواریم استاندار جدید نیز با بهره علمی و اخلاقی در این جایگاه موفق باشند و در مسئولیتی که برای آن برگزیده شده اند به بهترین شکل ممکن مردم را منتفع کنند.

کد خبر 5326791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha