۲۴ مهر ۱۴۰۰، ۱۷:۱۸

معاون استانداری تهران:

اداره شهرها در استان تهران با صدور عوارض ساختمانی میسر نیست

اداره شهرها در استان تهران با صدور عوارض ساختمانی میسر نیست

تهران- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اشاره به اینکه اداره شهرها در استان با صدور عوارض ساختمانی میسر نیست، گفت: امروز مشارکت بخش خصوصی و مردم برای مدیریت شهری راهگشا است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا چراغعلی عصر شنبه در آئین معارفه شهردار اسلامشهر با اشاره به اینکه امروز اداره شهرها با صدور عوارض ساختمانی میسر نیست، اظهار داشت: امروز مشارکت بخش خصوصی و مردم و ایجاد اعتماد برای سرمایه گذاری در شهر راهگشا خواهد بود.

چراغعلی با بیان اینکه مطابق آمار و اطلاعات موجود با بررسی‌های صورت گرفته شهرداری‌ها امروز از یک سازمان خدماتی و عمرانی تبدیل به یک نهاد اجتماعی و فرهنگی شده است، گفت: آسفالت و پیمانکار و ایجاد زیرگذر را می‌توان واگذار کرد اما موارد فرهنگی و خانه‌های فرهنگ و زنان سرپرست خانوار و کودکان کار و حاشیه نشینی قابل واگذاری نیست و باید به آنها رسیدگی کرد.

وی بیان کرد: انشاالله با سایه معنوی امام جمعه اسلامشهر و دستگاه‌های فرهنگی این شهر شایسته بیش از گذشته پیشرفت کند.

معاون معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران افزود: خواسته مشخص ما از شهردار و اعضای شورای شهر این است که مداوم با مردم در ارتباط باشند و اقشار مختلف را دعوت کنند و اصحاب رسانه هم قول‌های شهردار را رصد کنند و پیگیر مطالبات مردم باشند.

چراغعلی اظهار داشت: مردم اسلامشهر در مشارکت پروژه‌های عمرانی و ملی سنگ تمام گذاشتند و خیلی بیشتر از حد انتظار هزینه شده و ما هم قول می‌دهیم سهم استان را برای پروژه کمربندی و مترو زودتر عملی و سرعت بیشتری به اجرا بدهیم.

کد خبر 5329014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha