۲۴ مهر ۱۴۰۰، ۲۰:۵۸

رئیس اوقاف طالقان خبر داد؛

احداث زائرسرا در بقعه امامزاده یوسف (ع) طالقان

احداث زائرسرا در بقعه امامزاده یوسف (ع) طالقان

طالقان - رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان طالقان گفت: برای رفاه حال زائران ساخت زائرسرای امامزاده یوسف (ع) در دستور کار قرار گرفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نصرالله رزاقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهرستان طالقان یک منطقه گردشگری تفریحی و دارای اماکن زیارتی است که اکثر آنها در روستاها واقع شده‌اند.

وی بیان کرد: بر این اساس با همت خیرین نیک‌اندیش ساخت زائرسرا در امامزاده یوسف (ع) روستای وِشته که از نوادگان امام موسی کاظم (ع) هستند در دستور اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان قرار گرفت.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان طالقان با بیان اینکه عملیات اجرایی ساخت زائرسرای امامزاده یوسف (ع) آغاز شد، تصریح کرد: در هفته آتی سقف اول و دوم زائرسرا احداث می‌شود و تقریباً ۴۰ درصد کار انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه برای رفاه حال زائران ۲۲ سوئیت در امامزاده یوسف (ع) احداث می‌شود، خاطرنشان کرد: بر این اساس ۶ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت زائرسرا پیش‌بینی‌شده که توسط خیرین تأمین می‌شود.

رزاقی با اشاره به اقدامات اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طالقان به منظور بازسازی و توسعه امامزادگان این شهرستان گفت: عملیات بازسازی امامزاده هارون (ع) روستای جوستان در ایام مبارک ربیع‌الاول آغاز خواهیم کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های اوقاف شهرستان طالقان در ایام دهه وقف، اظهار کرد: برپایی ایستگاه صلواتی، پخت غذای گرم برای نیازمندان، سرکشی از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و دیدار با مسئولین منطقه در دهه وقف انجام شد.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان طالقان با بیان اینکه تاکنون ۱۷ مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در این شهرستان برگزار شده، متذکر شد: در ایام دهه وقف با همت خیرین نیک‌اندیش ۶۰۰ بسته معیشتی بین افراد کم برخوردار شهرستان توزیع شد.

کد خبر 5329164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha