۲۵ مهر ۱۴۰۰، ۸:۰۷

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان :

انعکاس ثمرات جمهوری اسلامی تبلیغات دشمنان را بی اثر می کند

انعکاس ثمرات جمهوری اسلامی تبلیغات دشمنان را بی اثر می کند

گرگان- مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که انعکاس ثمرات جمهوری اسلامی تبلیغات دشمنان را بی اثر می کند، گفت: سازمان تبلیغات در این زمینه نقش مهم و اثرگذاری دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباسعلی گرزین شامگاه شنبه در مراسمی به مناسبت سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی موعود (عج) اظهارکرد: سازمان تبلیغات اسلامی نسبت به ارگان های دیگر جایگاه اقتصادی پایین تری در کشور داشته اما توانسته اقدماتی بسیار خوبی انجام دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: جامعه مداحان، جامعه قرآنی ها، کانون های فرهنگی و تبلیغی و مساجد از مخاطبان سازمان تبلیغات اسلامی هستند.

وی بیان کرد: معرفی محصولات و تلاش‌های دانشگاه ها، حوزه های علمیه، پژوهشگاه ها، مراکز علمی، اقتصادی، صنعتی، امنیتی و فرهنگی توسط سازمان تبلیغات اتفاق می‌افتد.

گرزین ادامه داد: اگر سازمان تبلیغات اسلامی وجود نداشته باشد این زحمات و دستاوردهایی که جمهوری اسلامی داشته را نمی توان به دنیا نشان داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: جهان غرب با یک تبلیغات سنگین توانسته فلسفه منطق بر مبنای فکری خودش را بر دنیا تحمیل کند ولی در حالی که پوچ هستند و بویی از بشریت نبرده‌اند.

وی اضافه کرد: ما شهیدانی مانند محسن فخری زاده، احمدی روشن و غیره داشته و شخصیت های مذهبی، ورزشکاران و کتب زیادی داریم که ریشه و هویت دارند.

گرزین گفت: معرفی این ظرفیت‌ها کار سازمان تبلیغات اسلامی بوده و رسالت این سازمان ابلاغ به موقع است تا دنیا متوجه آن شود.

کد خبر 5329226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha