طی یک نشست مشترک؛

زمینه‌های همکاری ستاد امر به معروف و مجلس شورای اسلامی بررسی شد

زمینه‌های همکاری ستاد امر به معروف و مجلس شورای اسلامی بررسی شد

نشست مشترک حجت الاسلام احمد مبلغی رئیس فراکسیون امر به معروف و نهی از منکر و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، نشست مشترک حجت الاسلام احمد مبلغی رئیس فراکسیون امر به معروف و نهی از منکر و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در محل این ستاد برگزار شد.

در این نشست مشترک زمینه‌های همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر و مجلس شورای اسلامی بررسی و مقرر شد حجت الاسلام مبلغی هماهنگی‌هایی جهت تعاملات میان مجلس و ستاد را انجام دهند.

همچنین در این نشست مقرر شد فراکسیون امر به معروف و نهی از منکر با رسالت رفع نارسایی‌ها و خلاءهای قانونی و کمک به گسترش و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در عرصه‌های مختلف اجتماعی در زمینه‌های قانون گذاری، نظارت و پژوهش از دستگاه‌ها در قلمرو وظایف سازمانی با ستاد همکاری نمایند.

بر اساس تصمیم اتخاذ شده در این جلسه مقرر شد نشست مشترک اعضای فراکسیون امر به معروف و نهی از منکر و ستاد امر به معروف و نهی ا ز منکر به زودی برگزار شود.

زمینه‌های همکاری ستاد امر به معروف و مجلس شورای اسلامی بررسی شد

کد خبر 5332522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha