۲۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۷:۵۱

امام جمعه موقت تهران:

اداره شهر با فروش تراکم مدیریت عالمانه نیست

اداره شهر با فروش تراکم مدیریت عالمانه نیست

قزوین - نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اداره شهر با فروش تراکم مدیریت عالمانه نیست، گفت: نباید اجازه دهیم شهر گران اداره شود.

به گزارش خبرنگار مهر حجت‌الاسلام سیدمحمد حسن ابوترابی فرد در مراسم معارفه شصت و چهارمین شهردار قزوین که در سالن شهدای گمنام دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد اظهار کرد: امیدوارم شهردار جدید با یک پیوند استوار با شورای شهر از ظرفیت‌های شهر برای خدمت به شهر استفاده کند.

وی افزود: به هر میزان تصمیمات ما از پشتوانه علمی و اجرای دقیق برخوردار باشد قطعاً به رضایتمندی مردم منتهی خواهد شد.

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: قزوین به عنوان نگینی در میان باغستان‌ها در کشور شناخته شده و زمانی هویت قزوینی به باغداری بود.

وی بیان کرد: یکی از کارهای برجسته گذشتگان ما در این شهر که قزوین را در چند هزار ساله گذشته ممتاز کرده مهندسی آبیاری باغ‌ها بود و باعث می‌شد سیلاب‌ها با یک مهندسی صحیح به تمام باغستان‌هایی قزوین هدایت می‌شد.

حجت الاسلام ابوترابی عنوان کرد: ما در قرآن کلمه بلد طیبه داریم و معمای آن برای شهری است که اقتصاد آن اقتصادی شکوفا و شهر پیشرفته و مردم آن شکرگزار نعمات خداوند هستند.

وی با بیان اینکه باید شکرگزار نعمتهای این شهر باشیم و به دنبال حفظ سرمایه‌های نظام و شهر باشیم خاطرنشان کرد: باید شهر قزوین را به بلد طیبه تبدیل کنیم و سپس شکرگزار این بلد طیبه باشیم.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه کاستی‌های زیادی در جمهوری اسلامی وجود دارد و باید آن را شناخت و برطرف کرد، تاکید کرد: دیدن دستاوردهای بزرگ نظام و کشور و پاسداشت آن باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی تأکید کرد: شهرداری باید با کمترین میزان هزینه اداره شود، اضافه کرد: کشور و شهرهای ما متأسفانه گران اداره می‌شوند و این خوب نیست.

نماینده ادوار مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در اصل باید برای امور عمرانی اوراق بفروشیم، تصریح کرد: امروز به قدری کشور گران اداره می‌شود که به جای فروش اوراق برای پروژه‌های عمرانی، برای پرداخت دستمزد کشور اوراق می‌فروشیم.

وی در پایان با بیان اینکه اداره شهر با فروش تراکم مدیریت عالمانه نیست یادآور شد: باید خدمات مناسب به مردم بدهیم و هزینه خدمات نیز از مردم دریافت شود.

کد خبر 5332620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha