۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۳۱

در دیدار رئیس بسیج اساتید و شهردار تهران مطرح شد؛

بهره برداری از ظرفیت نخبگان در حل مسائل و معضلات شهری

بهره برداری از ظرفیت نخبگان در حل مسائل و معضلات شهری

رئیس سازمان بسیج اساتید و معاونان این سازمان با شهردار تهران دیدار و گفتگو کردند در این دیدار به بهره برداری از ظرفیت نخبگان، استادان و دانشجویان در حل و فصل معضلات و مسائل شهری اشاره شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید و معاونان این سازمان با علیرضا زاکانی شهردار تهران دیدار کردند. محمدرضا مردانی ضمن تبریک ایام و اعیاد ربیع الاول ماه سرور و شادی اهل بیت علیهم السلام، نهضت استادی بسیج را مجموعه‌ای فاخری از قریب به شصت هزار عضو هیأت علمی و مدرسین دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور خواند که در خدمت نظام اسلامی قرار داشته و با نگاه حل المسائلی آماده مساعدت علمی و عملی برای نهادها، دستگاه‌ها، وزارتخانه‌ها و ارگان‌های گوناگون هستند.

رئیس سازمان بسیج اساتید خاطر نشان کرد: با توجه به سوابق درخشان دکتر زاکانی در مسئولیت‌های گذشته، امیدوار هستیم با نگاه انقلابی و رویکرد جهادی وی، شاهد تهرانی در تراز و شأن انقلاب اسلامی باشیم که الگویی برای دیگر شهرها در داخل و خارج خواهد شد و البته سازمان بسیج اساتید و به ویژه بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران، آماده هرگونه کمک و مساعدت در تحقق این اهداف والا هستند.

در ادامه علیرضا زاکانی شهردار تهران افزود: شهرداری تهران محتاج و مشتاق مساعدت‌های فکری و علمی استادان بسیجی است و همچنین لازم است کارگروهی در این زمینه تشکیل شده تا مقدمات علمی و عملی آن به صورت عملیاتی فراهم شود.

در ادامه رفع تبعیض شمال و جنوب تهران، زیباسازی شهری، تمهید مشارکت مردم و نخبگان در مدیریت شهری، کاهش آسیب‌های اجتماعی، پیوست اجتماعی و فرهنگی در ساخت و سازها، بهره برداری از ظرفیت نخبگان، استادان و دانشجویان در حل و فصل معضلات و مسائل شهری، شفافیت، بکارگیری متخصصین کاربلد و انقلابی در مناصب و مسئولیت‌ها، بهره برداری از روش‌های نوین شهرداری، دیپلماسی شهری و بهره برداری از ایده‌های بدیع و خلاقانه دیگر شهرها در مدیریت شهری تهران و… مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر 5335547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha