۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۴۳

در جلسه ستاد استانی کرونا مطرح شد؛

هشدار استاندار تهران در خصوص احتمال وقوع موج ششم کرونا

هشدار استاندار تهران در خصوص احتمال وقوع موج ششم کرونا

تهران- استاندار تهران در خصوص احتمال وقوع موج ششم کرونا هشدار داد و گفت: اگر آینده نگری نکنیم باید منتظر موج ششم باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری ظهر دوشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران گفت: در گزارشاتی که در ستاد ملی کرونا داده شده نگرانی‌هایی وجود دارد که اگر آینده نگری نکنیم باید منتظر موج ششم باشیم، اما اگر کرونا در تهران به خوبی مدیریت شود این مساله در کل کشور تسریع پیدا می‌کند.

نماینده عالی دولت در استان تهران افزود: بیشترین تراکم و سفر در استان تهران وجود دارد، اگر ویروس کرونا در این استان کنترل شود در کل کشور امکان کنترل وجود دارد.

وی با بیان اینکه باید برخورد فعال داشته باشیم، گفت: از این جهت کار باید عملیاتی تر پیش رود، در مرحله قبل طرحی که اثرگذار بوده طرح شهید سلیمانی بوده که ثمرات و برکات زیادی داشته است و امروز نیز باید سرلوحه اقدامات باشد.

استاندار تهران تاکید کرد: شیوع کرونا تابعی از میزان جمعیت و تردد است که بیشترین تراکم و تردد در تهران وجود دارد و اگر در تهران موضوع مدیریت شود اثرگذاری در کل کشور دارد.

منصوری سپس گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی به دقت در استان تهران پیگیری می‌شود و در این راستا در این جلسه وظایف دستگاه‌ها و رسانه‌ها مشخص می‌شود.

وی در این جلسه نیز در خصوص عدم حضور برخی از اعضا در جلسات ستاد مقابله با کرونا استان تهران نیز تذکر داد.

کد خبر 5335686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      0 0
      من کرونا داشتم، با دارو درمان یکم بهتر شدم. باید ۶ هفته بگذره تا بخوام واکسن بزنم. تا خواستم برم واکسن بزنم دوباره دچار کرونا شدم. من چطور بخوام برم حضوری دانشگاه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ باید تب کرونا در کشور کاهش پیدا کنه تا بتونیم حداقل واکسن بزنیم، بازگشایی دانشگاهها پیشکش!!!!!!