۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۰۸

فرماندار هرسین خبر داد؛

جانباختن ۱۶۹ نفر به علت ابتلا به ویروس کرونا در هرسین

جانباختن ۱۶۹ نفر به علت ابتلا به ویروس کرونا در هرسین

کرمانشاه- فرماندار شهرستان هرسین از جانباختن ۱۶۹ نفر به علت ابتلا به ویروس کرونا از ابتدای شیوع این بیماری در هرسین خبر داد.

عبادالله کنجوریان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه شهرستان هرسین در وضعیت نارنجی شیوه ویروس کرونا قرار دارد.

وی با اشاره به وضعیت واکسیناسیون کرونا در شهرستان هرسین، افزود: واکسن کرونا به اندازه کافی در شهرستان هرسین وجود دارد و از افرادی که تاکنون برای تزریق واکسن اقدام نکرده‌اند درخواست داریم هرچه سریع‌تر برای تزریق واکسن به مراکز بهداشتی مراجعه کنند.

فرماندار شهرستان هرسین تصریح کرد: تاکنون در مجموع ۷۵ هزار دز واکسن کرونا در شهرستان هرسین تزریق شده که ۴۵ هزار و ۹۸۷ نفر مربوط به نوبت اول و ۲۸ هزار و ۹۷۸ مورد هم مربوط به نوبت دوم بوده است.

کنجوریان بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز ۲ هزار و ۵۲۶ نفر در بیمارستان شهدای هرسین بستری شده‌اند که ۱۶۹ نفر از آنان به علت ابتلاء به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

وی با اشاره به تعداد موارد بستری در بیمارستان هرسین، خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۲۴ نفر بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا در بیمارستان شهرستان هرسین بستری هستند.

کد خبر 5338679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha